Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, men da synes jeg elevene selv skal få lov til å velge grupper. Blir for dumt at man skal bli plassert på gruppe med folk man ikke er på faglig nivå med, eller elever man misliker.

Du kommer desverre til å encde opp med å jobbe sammen med noen du misliker også, og sansynligheten for at du en gang må sammarbeide med den eller dem er relativt stor. Så det er rett og slett bare å "Suck it up".

Lenke til kommentar

Joda, men da synes jeg elevene selv skal få lov til å velge grupper. Blir for dumt at man skal bli plassert på gruppe med folk man ikke er på faglig nivå med, eller elever man misliker.

Du kommer desverre til å encde opp med å jobbe sammen med noen du misliker også, og sansynligheten for at du en gang må sammarbeide med den eller dem er relativt stor. Så det er rett og slett bare å "Suck it up".

Det hjelper ikke. En arbeidsplass er annerledes enn skole, og det vet du. Ja, det kan være idioter som arbeider på samme sted som deg, men du blir ikke _bevvist_ plasser på samme jobb som kollegaen din. Er ikke sånn at sjefen ber dere jobbe sammen, så dere kanskje blir gode venner en gang.

Lenke til kommentar

Det er så sjelden jeg poster noe på Facebook at når jeg først poster så blir det oversvømt av kommentarer fra all verdens familiemedlemmer med samme driten jeg har hørt hundre ganger før og slikt. Jeg vet jeg kan velge hvem som kan se det jeg poster, men så klarer jeg jo alltid å glemme det. Faen. Snart så jeg sletter alt av familie eldre enn 40. Poengløst å ha de der uansett.

Lenke til kommentar

Det hjelper ikke. En arbeidsplass er annerledes enn skole, og det vet du. Ja, det kan være idioter som arbeider på samme sted som deg, men du blir ikke _bevvist_ plasser på samme jobb som kollegaen din. Er ikke sånn at sjefen ber dere jobbe sammen, så dere kanskje blir gode venner en gang.

Neivel... Daså!

Lenke til kommentar

Jeg ønsket å se en Michael Jackson-video på YouTube.

Fikk en feilmelding i stil med dette:

This video is not available in your

 

country

 

-Sorry!

 

 

BRENN I HÆLVETTE!

Dette er en bevisst handling. Hvis dere var sorry, hadde dere ikke gjort det i utgangspunktet.

Det finnes kun ett internett. En video blir ikke utilgjengelig i visse land medmindre det er en BEVISST HANDLING.

Folk som begår en bevisst handling er ikke sorry. I så fall burde de jo ha omgjort det ved første anledning.

 

Dette har drittsekkene gjort ved vilje!

 

 

Kan de ikke i det minste være ærlige nok til å skrive dette:

 

Ha-ha

This video is not available in your country, or any other country except from the US of A.

You fucking Norwegian loser!!!!!!

LOLOLOLOLOLOOL!!!!!ONEONEONE

You live in a country no-one cares about.

Especially not us Americans, who can do whatever we want!!!

 

 

I det minste ville denne feilmeldingen hatt litt troverdighet...

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Joda, gleden ved å kjøre mine foreldre til noen slektninger er jo vel og bra, i dette forbanna snøværet.

Som om ikke det var nok, har vi idiotene som skal ligge 2 cm bak meg. Fuck dere. Jeg kommer ikke til å kjøre fortere, så hvorfor vil du utsette både meg og deg ved å ligge så nærme? Ikke nok med det, DET KOMMER ET TOFELT SNART, KJØR FORBI HVIS DET ER SÅ JÆVLA PLAGSOMT! Men neida, ligg 2 cm i hele det feltet og.

Er det rart det er krig i verden?

Lenke til kommentar

"I could care less."

Det man sier med dette er jo totalt motsatt av hva man mener. Med dette sier man jo at man kunne brydd seg mindre, som altså må bety at man bryr seg litt. Poenget er jo at man ikke kunne brydd seg mindre, og rett ville vært "I couldn't care less."

 

Red.: En til mens jeg er i gang. Ei på Facebook begrunner sitt nei til noens forslag om å kjøpe en Nokia med at den har "litt høy stråling :/". Ikke at jeg er noen forsvarer av Nokia her, men makan til idioti da.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...