Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Russetiden. Kunne ønske jeg bare kunne drite i hele greia, har enda ikke bestilt noe enda, så mulig jeg gjør det. For min del vil det bare innebære å gå med en stygg rød snekkerbukse i tre uker uansett, så ser ikke helt vitsen.

Er utrolig enig. Russ selv i år også. Skal vi gjemme oss samme i russetiden?

Lenke til kommentar

Russetiden. Kunne ønske jeg bare kunne drite i hele greia, har enda ikke bestilt noe enda, så mulig jeg gjør det. For min del vil det bare innebære å gå med en stygg rød snekkerbukse i tre uker uansett, så ser ikke helt vitsen.

Er utrolig enig. Russ selv i år også. Skal vi gjemme oss samme i russetiden?

Yes, please. Trenger noen å holde rundt når det er på sitt verste.

'

Hadde jeg ikke skilt meg ut ved å være den eneste som ikke var russ, hadde det ikke vært noe problem. Orker ikke at alle skal spørre om hvorfor jeg ikke er russ.

Lenke til kommentar

Russetiden. Kunne ønske jeg bare kunne drite i hele greia, har enda ikke bestilt noe enda, så mulig jeg gjør det. For min del vil det bare innebære å gå med en stygg rød snekkerbukse i tre uker uansett, så ser ikke helt vitsen.

Er utrolig enig. Russ selv i år også. Skal vi gjemme oss samme i russetiden?

Yes, please. Trenger noen å holde rundt når det er på sitt verste.

'

Hadde jeg ikke skilt meg ut ved å være den eneste som ikke var russ, hadde det ikke vært noe problem. Orker ikke at alle skal spørre om hvorfor jeg ikke er russ.

Vi er i samme båt. Jeg var på buss først, men så fant jeg ut at... vet du hva? Jeg gidder faen ikke være med på det gjennomkommersielle greiene her. Det er idioti å bruke mange tusen kroner på en råtten (og ikke minst stygg, som regel) buss man skal bruke i 3 uker. Hele konseptet blir alt for overdrevet, noe som ødelegger sjarmen.

 

Russefeiringen har utviklet seg til en eneste stor rølpefest som varer i 3 uker, og koster minst 20.000kr dersom du skal være med på alt, og ha buss. Gjerne mer.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Snø er er djevelens verk.

 

Snø er herlig. Det er ypperlig å trene hest i litt dyp snø. Man kan bruke muskler på å måke snø. Alt er hvitt og pent. Det er sånn passe temperatur ute når det snør. Man kan lage snømann. Eller engler. Det er veldig koselig å gå under trær som har grener fulle av snø. Snø er stemning.

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...