Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånne likes på face:

 

1. Du kan ikke kjenne alle tenna dine med tunga

2. Du prøvde det nettop

4. Du smiler nå

5. Du merka ikke at nr.3 mangla.

6. Du så opp for å sjekke.

7. Du smiler igjen.

 

Nei, fordi da jeg leste det var allerede tunga nær tenna. Jeg smilte ikke. Jeg merka at 3. mangla, men jeg så opp. Jeg smilte ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånne likes på face:

 

1. Du kan ikke kjenne alle tenna dine med tunga

2. Du prøvde det nettop

4. Du smiler nå

5. Du merka ikke at nr.3 mangla.

6. Du så opp for å sjekke.

7. Du smiler igjen.

 

Nei, fordi da jeg leste det var allerede tunga nær tenna. Jeg smilte ikke. Jeg merka at 3. mangla, men jeg så opp. Jeg smilte ikke.

 

 

1. Jag känner alla tänderna med tungan

2. ja

4. nej

5. Riktigt

6. Ja

7. nej.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At folk "liker" ting på facebook som f. eks OMGOMG must watch girl 18 blabla insane! Press like to see! Og om man prøver en gang å trykke like, finner du gjerne ut at det hele er bullshit :p

Det går under kategorien nettvett. At folk ikke eier nettvett irriterer meg. De som er verst på dette (typ 15 år) er jo oppvokst med internet, og burde ha lært på 15 år..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

at det ikke er dislike knapp på facebook

Jeg skjønner det faktisk veldig godt. Ja, den kunne vært praktisk mange ganger - men den kunne også vært en jævel til tider. Mange elsker å være negative, fremfor positive. Jeg er vel en av disse. Det hadde blitt langt fler "dislikes" enn "likes". Kunne fort også utviklet seg til en mobbekultur, der folk disliker statuser bare på faenskap. Det er derfor det ikke er noe -rykte knapp på forumet også. For å unngå denne mobbekulturen, og for å unngå dårlig stemning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ville bare laget en ny mobbemåte.

 

E: Ajaco er fortsatt klok. Han slo meg denne runden.

Jeg er en klok gammel mann på 18 år.

 

Edit: Og jo, jeg er enig med Mr. A. Om man gir en pluss ved en feil, burde det vært en "undo" knapp. Da er det ikke slik at brukeren kan ende opp på minussiden om h*n poster et innlegg, men rett og slett en funksjon for å fjerne plusser man har gitt feil de siste 10 minuttene eller noe.

Endret av Ajaco
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...