Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg er trøtt, men vil ikke sove.

 

At jeg har jobb imorgen, men vil ikke jobbe.

 

At jeg har skole imorgen, men vil ikke på skolen.

 

At vi slutter tidlig på skolen imorgen, men det hjelper fint lite, når jeg ikke rekker å dra hjemom først, fordi den jævla jobben er motsatt retning, og fordi kollektivtrafikktilbudet suger.

 

At jeg egentlig vil jobbe med grafisk design nå, men har ingen inspirasjon, fordi jeg har tankene på andre ting (note: se over).

 

At general sterk white portion suger og er smaksløs.

 

At jeg må ut og måke snø om få minutter.

 

At jeg er sulten, men ikke gidder å lage mat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg at 99% av mine amerikanske venner ikke kan å skrive! Helvette så slitsomt det er å lese når de skriver med kun små bokstaver og uten noe tegnsetting whatsoever.

 

lol få deg bedre venner

Jeg håper du unngikk tegnsetting og store bokstaver bevisst.

nei jeg skriver alltid sånn hater sånne nazier som deg som tror at de er så kule fordi de bruker punktum og store bokstaver og komma glhf liksom (get laid hucky fucky)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ungdomspolitikere i 15-16 årsalderen som tror de er så forbanna smarte og veslevoksen.

 

 

Lol, tenker tilbake på meg selv da jeg var ivrig engasjert i politikk KUN for å få skatepark i nærområdet.. Etter tre års kamp ble det endelig påbegynt ting, men da var jeg jo såklart ferdig på videregående og flyttet vekk. Sånn kan det gå, og de som bor der nå sin glede hjelper ikke på følelsen min om at det var bortkastet tid :))))))))))

Lenke til kommentar

Tok svigermor i å Betale årsabonnement på en sånn liksom antivirus to ganger rett etterhverandre fordi programmet ikke ville stoppe å mase om at maskina var ubeskyttet :))))) det var snakk om gange så mange dollar i dass der..

 

La inn Win 7 og Security essentials, så håper å slippe å hanskes med noe slikt på en stund:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...