Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå velger man jo selv hvem som har tilgang til å trykke "dislike" på facebook om det fantes en slik knapp. Selv er jeg veldig selektiv på hvem jeg legger til som venn, og hadde ikke hatt noe problemer med det. Jeg vet når de jeg har på facebook er ironisk eller ikke (Siden jeg faktisk kjenner dem). Men de med 500 "venner" har nok sikkert noen få der de ikke liker i det heletatt.

 

Kan vel si at jeg irriterer meg over de som tror det er status å ha mange facebook venner.

Endret av Neppe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hater gruppearbeid!

Jeg jobber best alene!

Er veldig enig. Gruppearbeid kan være positivt i noen tilfeller. I fjor når vi hadde Ungdomsbedrift (VG2) var det veldig kjekt å ha en gruppe, naturligvis. Denne gruppen fungerte godt, og vi jobbet utmerket sammen!

 

Men vanlige skoleoppgaver.. som fremføringer, innleveringer osv. hvor man da deler karakter.... verste jeg vet. Iallefall om læreren selv har funnet ut at det er et sjakktrekk å sette sammen gruppene selv. Da tvinger læreren meg til å jobbe med folk jeg ikke fungerer sammen med, samtidig som h*ns innsats vil gå utover min karakter. Om det trekker karakteren opp eller ned bryr jeg meg om. Det blir uretferdig for en av partene uansett. Stor motstandet av dette.

 

Dessuten er det mye deiligere å jobbe alene, da jeg kan gjøre ting i mitt eget tempo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gruppearbeid var det verste jeg visste på skolen. Jeg fungerer ikke om jeg tvinges til å jobbe med en gjeng jeg aldri prater med eller regelrett misliker. Og det var jo såklart det som skjedde hver gang, for alle skulle være kamerater og ingen skulle hate hverandre så lærerene satt elever som aldri ble sett sammen på samme gruppe så de kunne bli bedre kjent. Idioti var/er det.

 

Ærlig talt synes jeg alle lærere i skolevesenet bør ta noen kurs i grunnleggende psykologi (de har vel kanskje dette allerede? Tving mer på dem i så fall) så de lettere kan oppdage elever de bare ikke kan gjøre sånt med. Jeg, som ekstremtilfelle av introvert, ble nesten ødelagt i skolegangen fordi jeg aldri fikk sitte alene når jeg selv ville og hele tiden ble tvunget til å samarbeide selv om jeg tydelig klarte meg bedre enn de fleste om jeg bare fikk jobbe alene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...