Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ei som hadde disse hashtagsene på et instagrambilde:

#autumn #cold #dailywalk

 

Daily. Walk. Hva faen, hvorfor måtte det være med? Hva er vitsen med den hashtaggen? Bare for å vise at "nei, jeg går ikke bare tur i dag, jeg går tur hver eneste dag faktisk. Gi meg creds pls"

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er ikke hele Instagram og mesteparten av sosiale medier det?

 

Følger mange comic tegnere, akrobater, magikere, deilige damer, osv

Instagram er en veldig fin platform for det. Derfor jeg bruker det.

Det er derimot ikke en fullt så fin platform for Ola og Kari Nordmann på søndagstur.

Ikke at instagram er en eksklusiv platform - det er bare jævlig uinteressant for meg

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Personen som legger lyd og musikk på programmet "Unge Mødre" er det den dårligste, elendigste og mest forferdelige taperen i hele verden.

 

TV-programmet i seg selv er også det mest blodfattige, meningsløse og mest uinteressante TV har å by på. Har gjort en analyse og finner ut at det blir ikke verre enn dette. Jeg sitter på maccen i stua og ser det i øyekroken min, klarer ikke å la være å se på trainwreck av et Tv-show. Dama mi har så dårlig smak at jeg blir mentalt syk.

 

 

Musikk å legge merke til:

00:00

01:10

02:05

 

Hva faen i alle helvetes dager er dette??

Dette er bare et eksempel på første videoen jeg fant. ALLE episodene har helt overdreven jalla musikk.

Her er det tydelig at lyddesigneren enten har dårlig smak eller ikke finner noe som passer da programmet ikke formidler noe som helst.

Endret av DJ FROSK
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er utdannet musikkdesigner og kan ikke la det ligge.

"Oi nå skjer det nesten noe i det klippet der, vi må underbygge det med et ekstremt ukreativ musikk"

 

Mer amatørmessig blir det ikke.

 

Jeg irriterer meg selvsagt over at jobbmarkedet for musikk er så vanskelig og så får sånne folk jobbe med det.

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Personen som legger lyd og musikk på programmet "Unge Mødre" er det den dårligste, elendigste og mest forferdelige taperen i hele verden.

 

TV-programmet i seg selv er også det mest blodfattige, meningsløse og mest uinteressante TV har å by på. Har gjort en analyse og finner ut at det blir ikke verre enn dette. Jeg sitter på maccen i stua og ser det i øyekroken min, klarer ikke å la være å se på trainwreck av et Tv-show. Dama mi har så dårlig smak at jeg blir mentalt syk.

 

 

Musikk å legge merke til:

00:00

01:10

02:05

 

Hva faen i alle helvetes dager er dette??

Dette er bare et eksempel på første videoen jeg fant. ALLE episodene har helt overdreven jalla musikk.

Her er det tydelig at lyddesigneren enten har dårlig smak eller ikke finner noe som passer da programmet ikke formidler noe som helst.

:lol:  :lol:  :lol:

Lenke til kommentar

"Hvordan går det?" Eller "hva føler du nå?"

 

Hvordan kan folk stille slike spørsmål når personen har mistet noen I en tragedie, dødsfall eller hva nå det måtte være?

 

Nei, man har det helt fint. MAN bare mistet hele familien sin I en bilulykke så, jada neida. Alt bra her..

 

 

Det er som å spør en person som ligger skadet I en bilulykke. HVA FØLER DU NÅ. har du det vondt?

 

Latterlig!

Endret av Laffe
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...