Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Tok meg fri fra jobb ettersom jeg tydeligvis MÅTTE være hjemme da en parabolmontør fra Canal Digital skulle komme mellom 8 - 12.

Så får jeg melding kl 9:

 

"Er hjemme med sykt barn, vi må ta det i morgen kveld blablabla"

 

Hvorfor kan ikke den jævla kona di være hjemme da? Du hadde en AVTALE MED KUNDE og en jobb som krever at du ikke kan være borte uten videre. Nå har jeg skulka jobb...

 

Får vel montere selv.

Endret av DJ FROSK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må slå av radioen hver gang de reklamene med de folka som ringer naboen til fetteren til rørleggeren (og lignende) for å få tak i rørleggeren.

Gjør bokstavelig talt vondt å høre på.

 

Også har vi de nye til <ett eller annet>. "Brenner det på do så ringer du <ett eller annet>!". Eh, nei. Brenner det på do, så ringer man brannvesenet.

Nei, du gir faen i å tørke, siden du sitter og dermed bæsjer. Henter nærmeste brannapparat også ringer samtidig mens du prøver å bekjempe ilden. (Jeg regner med du har mobilen i hånda, siden du poopa på dass)

 

mange distrikt har ikke noe brannvesen, alt er frivillig. Så ja, du kan bli brannmann bare du kan være tilgjengelig (frivillig). Ikke tro at han karen som veier 50 kilo og er 150cm høy har dratt 100 kilo opp trapper for å kvalifisere.. Vi bruker ikke like mye stearinlys, og alle nye hus er umulige å tenne på med mindre du har 20 liter med bensin. Hva ender det opp med da? Jo, folk som ikke er i noen aktivitet og snakker til skolebarn om at man ikke skal leke med fyrstikker, som strengt talt ikke kan gjøre noen skade hvis du bor i et hus bygd etter 1990-2000.

Endret av Scatdude
Lenke til kommentar

Ei kjerring på jobb som hele tiden setter seg på pulten til ei anna dame vis-a-vis og sitter der i 30-40 minutter og skravler om alt mulig piss og ingenting så snart sjefen går for dagen. (Fredag er gå-tidlig-dag for ham).   Visste ikke at pissprat ble belønnet med timebetaling. Har lyst til å sy igjen kjeften hennes snart.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Uføres Landsorganisasjon.

Først sperrer de uføre fra å delta i Facebookgruppen. Så spammer de Facebooksiden med kjerringblogger. Nå har de selv begynt å skrive kjerringblogg.

Man skulle tro at en interesseorganisasjon tok interessen sin litt mer seriøst. Jeg tror de har vært i media en gang i år, og da var det fordi lederen tapte penger.

Lenke til kommentar

Ei kjerring på jobb som hele tiden setter seg på pulten til ei anna dame vis-a-vis og sitter der i 30-40 minutter og skravler om alt mulig piss og ingenting så snart sjefen går for dagen. (Fredag er gå-tidlig-dag for ham).   Visste ikke at pissprat ble belønnet med timebetaling. Har lyst til å sy igjen kjeften hennes snart.

Si ifra til sjefen om dette.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...