Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Irriterer meg at jeg har to fuckings brukere? Aner ikke hvordan det skjedde.

 

Trodde dere va 2 forskjellige, men begge er altså deg?

 

Det stemmer. Den ene er pålogga mobilen, den andre er pålogga jobb-pcen. Har ikke lagd noe ny bruker??!

 

Ah nå ser jeg at den ene brukern er en anna gammel bruker som jeg sikkert bytta navn på. Jaha.

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Der tror jeg du kan ta feil frosken. Det er helt normalt å reagere på kjente/eksterne folks død, hvis man likte dem.
Trenger ikke kjenne folk personlig for å kunne det.

Selv har jeg faktisk reagert mer på noen slike tilfeller, enn når det har vært nære.
Reiste en gang helt til nord norge, bare for å besøke graven til en idrettsutøver. Ikke pga noe med idretten, bare fordi jeg likte hun så godt.

Men når det er sagt, er det sikkert en del overdrivelser med hva folk skriver( på FB og sånt, regner med det var det du har i tankene..)

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Der tror jeg du kan ta feil frosken. Det er helt normalt å reagere på kjente/eksterne folks død, hvis man likte dem.

Trenger ikke kjenne folk personlig for å kunne det.

 

Selv har jeg faktisk reagert mer på noen slike tilfeller, enn når det har vært nære.

Reiste en gang helt til nord norge, bare for å besøke graven til en idrettsutøver. Ikke pga noe med idretten, bare fordi jeg likte hun så godt.

 

Men når det er sagt, er det sikkert en del overdrivelser med hva folk skriver( på FB og sånt, regner med det var det du har i tankene..)

 

Ja. Jeg hadde nok kjent det svi om en av mine "helter" døde.

Men i hele år har folk pøst ut på facebook bare "hva faen skjer med verden a blabla"

Som f.eks da Prince døde.

 

Men har aldri hørt dem snakket om vedkommede eller nevne vedkommede EN ENESTE GANG før.

Lenke til kommentar

Nå kaster jeg snart iPhonen i veggen.

Fuckings Apple er ferdig. Håper hele dritten går til helvete.

 

FÅR FAEN IKKE TIL Å LASTE NED EN APP PGA JEG IKKE HAR BETALT FOR EN SUBSCRIPTION SÅ JEG FÅR FAEN IKKE NOE APP FØR JEG FÅR LØNN PÅ KONTO. Hva FAEN er det for noe? Må lage meg ny apple id og det gidder jeg ikke atm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...