Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å være bannet fra Jodel uten grunn (nei, jeg har ikke hetsa eller mobbet noen, jeg er for voksen for den slags kødd), og når jeg får opp en Tinder-match mens jeg fikler med mobilen, trykker på popupen, og finner ut at det ikke er noen der. Hvorfor unmatche noen så fort dere matcher? ><

Er ikke du for gammel til å være på jodel?

Lenke til kommentar

 

Å være bannet fra Jodel uten grunn (nei, jeg har ikke hetsa eller mobbet noen, jeg er for voksen for den slags kødd), og når jeg får opp en Tinder-match mens jeg fikler med mobilen, trykker på popupen, og finner ut at det ikke er noen der. Hvorfor unmatche noen så fort dere matcher? ><

Er ikke du for gammel til å være på jodel?

 

Nei, det vil jeg ikke si. Jeg studerer riktignok ikke på universitetet, men så lenge målgruppa er studenter på uni / høyskole, føler jeg at jeg er rett alder. Selv om de fleste som bruker det i Orkdal ser ut til å gå på ungomsskolen og på pHollo, så er det mange flere eldre i byene, som Trondhjem og Stavanger.

Lenke til kommentar

Nå kom jeg på en:

 

Treige TV menyer (looking at you Phillips). Uansett hvor dyr TV (sitter selv på en av de saftigere modellene til Samsung) og uansett modell virker det som, så ser det ut til at de har så vidt puttet inn nok hardware til å klare å bla gjennom menyene til disse Smart Tv'ene. Enten det eller er det dårlig optimalisert software.

 

Enda værre er at slår man på en effekt, f.eks jitter reduction o.l feature så kan ikke det kombineres med andre features som f.eks. dynamic black level etc. Står ingen årsak om hvorfor, men man kan jo begynne å få en anelse når det tar 1-3 sekunders responstid for å bare gå inn og ut av menyer og innstillinger. Å øke hvor nå enn flaskehalsen ligger, om det er minne kapasitet eller Hz koster ikke så mye mer med tanke på at de high-end Tv'ene koster titusener hvis av kr fra før av.

Lenke til kommentar

Tenkte på Tinder jeg.

Ah, sånn sett. Men dette er ekte damer. I alle fall ekte nok til å ha en profiltekst som stemmer overens med navn og bilde, samt felles lokale interesser, og ofte en felles forbindelse eller fem. :p

 

De skiller seg ganske kraftig ut fra botene, som er særdeles lette å gjenkjenne, ved at de har tre til fem bilder av dårlig kvalitet, men med lite klær på, ofte har særdeles utenlandske navn, og ingen jobb / utdanning oppført (greit nok, ikke alle ekte brukere har det heller, men etter at de innførte det, har det blitt enda enklere å luke ut botene).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...