Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

På forelesning i dag opplevde foreleseren at powerpoint-fremvisningen ble avbrutt pga. automatisk oppdatering av Adobe reader. Irriterende nok, men mer irriterende var foreleseren da hun skulle forsøke å bli kvitt meldingen. Trykte på X, hvor det da kom opp en melding om hun ville avbryte installasjonen med valgene; Yes eller No. Hun trykket X på denne meldingen, hvor man da naturligvis kommer tilbake til hovedmeldingen. Prøver på nytt med X, samme melding kommer opp. Trykker igjen på krysset. Og enda en gang gjorde hun det før folk i forelesningssalen måtte rope for å hjelpe hun. Trykk x, sånn jaaaa, trykk Yes (for å avslutte) - neineineienei ikke trykk X, ooog vi prøver igjen...

 

Vi har vel alle sammen sett på lærere eller forelesere som sliter forferdelig med enkle IKT-gjøremål. Og det er svært irriterende å være tilskuer til.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Humor i form av sang, spesielt parodier og andre sanger som er skrevet om. Ideen kan være morsom i første vers og refreng. Så kommer neste vers og så refrenget igjen. De synger altså det samme "morsomme" igjen på bridgen, refrenget osv som gjerne kommer 3-4 ganger. En spøk er jo bare morsom første gang. Gjerne varer sangen i 3-4 minutter. Blir altså drittlei av denne driten allerede ved første lytt. Så blir det viral og man eksponeres for det mange ganger. Er man uheldig og hører en slik "morsom" sang 10 ganger, har man altså hørt samme refreng 30-40 ganger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

På forelesning i dag opplevde foreleseren at powerpoint-fremvisningen ble avbrutt pga. automatisk oppdatering av Adobe reader. Irriterende nok, men mer irriterende var foreleseren da hun skulle forsøke å bli kvitt meldingen. Trykte på X, hvor det da kom opp en melding om hun ville avbryte installasjonen med valgene; Yes eller No. Hun trykket X på denne meldingen, hvor man da naturligvis kommer tilbake til hovedmeldingen. Prøver på nytt med X, samme melding kommer opp. Trykker igjen på krysset. Og enda en gang gjorde hun det før folk i forelesningssalen måtte rope for å hjelpe hun. Trykk x, sånn jaaaa, trykk Yes (for å avslutte) - neineineienei ikke trykk X, ooog vi prøver igjen...

 

Vi har vel alle sammen sett på lærere eller forelesere som sliter forferdelig med enkle IKT-gjøremål. Og det er svært irriterende å være tilskuer til.

Tror jeg skal bli foreleser jeg....just to yank your chain a bit :D 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Skulle ha noe på pirate bay som jeg ikke fant noen andre steder, nettsida er jo banna så måtte jo bruke tor browser.

Well done norge og Telenor, nå har dere null kontroll

Vet du forresten hvorfor det kalles "tor ?

 

Det er pga "SkeleTOR" som står bak den sida :p

 

"Amerikaniseringen er godt i gang"

 

Nå sellger dem Reese sjokolade på Esso........

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Unormal hverdag, dag 2: gikk av toget og gikk videre i fred og ro. Plutselig ble jeg dratt til side av en kvinne fra Tollvesenet og ba meg vise billetten min. Ble helt forfjamset og gjorde som hun sa. Tok et raskt blikk og sa "OK, ha det!".  Ble helt :huh::confused::mellow:. Fikk ikke engang spurt hva det gjaldt og fortsatte videre som et stort ?. 

 

Spent på hva neste dagene vil bringe...

Lenke til kommentar

At en pakke jeg bestilte i midten av desember fortsatt ikke har kommet frem. Den skulle bare dra 4 mil, men har i stedet hatt en rundtur i Norge, og passert stedet jeg bor to ganger på veien. ><

 

Samt at bagasjen min ikke kom med samme fly som meg på søndag, og fortsatt ikke har kommet frem. Jeg vil ha bagasjen min! Trenger en fungerende mobillader, mer undertøy, Kittelsen-biografien, jakka mi og de varme skinnhanskene, mer tannkrem, en god tannbørste, barbermaskin, høyttaleren, aux-kabelen, og dressen min! I tillegg er jeg fortsatt evig fysen på nikotin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At en pakke jeg bestilte i midten av desember fortsatt ikke har kommet frem. Den skulle bare dra 4 mil, men har i stedet hatt en rundtur i Norge, og passert stedet jeg bor to ganger på veien. ><

 

Samt at bagasjen min ikke kom med samme fly som meg på søndag, og fortsatt ikke har kommet frem. Jeg vil ha bagasjen min! Trenger en fungerende mobillader, mer undertøy, Kittelsen-biografien, jakka mi og de varme skinnhanskene, mer tannkrem, en god tannbørste, barbermaskin, høyttaleren, aux-kabelen, og dressen min! I tillegg er jeg fortsatt evig fysen på nikotin.

Det er kjipt. Skal ikke mer til for å ødelegge en ferietur.

 

Kjøp tobakk eller annen måte å innta nikotin på. Så holder du ut til bagasjen kommer uten at det går ut over de du besøker ;)

Lenke til kommentar

Oppfordret du nettopp en som har sluttet å røyke til å starte å røyke igjen?

Nei, var ikke det jeg gjorde. Men en boks snus eller noe nikotintyggis vil ikke gjøre stor skade inntil han får tilbake bagasjen igjen. Spørs jo på han delv da, hvis han greier det uten å falle tilbake igjen, gjør det ikke stort :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...