Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det farlig å spise mugg?

Ja, den muggen som kommer av seg selv på mat er farlig. Den utsondrer giftstoffer, så det hjelper ikke å koke maten etter at muggen er kommet, for giftstoffene er der fortsatt.

 

Det farligste er imidlertid svartmugg, en slags mugg på fuktige steder som skiller ut noen stoffer som kutter seg igjennom kroppen uten at vi klarer å skille det ut. Det kan gi økt risiko for kreft (tror jeg).

 

Stol ikke for mye på disse detaljene, men ja, mugg er farlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

En tullekuk av en mongoloid Bruce Lee fan fra Oslo , han har gjort mange folk veldig forbanna.....han er sjalu på andre samlere pga de har stæsj som han ikke har råd til & sprer rykter om at dems greier er falske (tenker da på f.eks utstyr eid av BL)

 

Han trakasserer dem på fora og sender virus , hans intelligens er på amøbe-stadiet.

 

En satans jævla sladrehank som sladrer til Bey Logan og andre i BL "miljøet" , "den og den lyver.......ikke hør på dem !"

 

Ja , det er mye falsk BL greier men noe er faktisk ekte , tro det eller ei.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

 

Alle mine MP3-spillere har død på den måten. Forbanna irriterende.

Min siste mp3-spiller døde ved at jeg la en våt klut på den, så skulle jeg tørke den i stekeovnen, men feilberegnet temperaturen og glemte den. Batteriet hadde hevet godt, men det luktet mindre godt av "baksten".

Du må jo ta ut batteriet...

 

Du både feilberegnet temperaturen OG glemte den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...