Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Nei hva tror du?

Jeg tror de tjener penger på å selge informasjon om deg, ## navn ##. Det er ikke vits i å vise en reklame for tamponger til deg, siden du er en 22 år gammel mann. Det er derimot mer relevant å vise reklame for iPhone, siden du trenger en ny og er glad i nettopp iPhone. Dette vet annonsørene fordi facebook har solgt dem den informasjonen.

 

 

 

## personnavn fjernet fra post av ilpostino ##

Endret av ilpostino
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Du bruker fortsatt deres tjenester enten du bare bruker chatten eller skriver statuser. Beklager å skuffe deg, men ingenting her i verden er gratis. Chatten foregår ikke peer to peer. Du sender meldingen din til facebooks server som vidresender den informasjonen vidre til brukeren du snakker med. Dette bruker både datakraft, lagringsplass og nettverk som må betales for på en eller annen måte. Derfor sender/lagrer du ikke sensitiv informasjon over facebook.

 

Takk, der slapp jeg å forklare det.

Lenke til kommentar

Måker, eller flygende rotter som de egentlig burde bli kalt.

Neste gang de utfører et av sine kamikaze angrep, er jeg veldig fristet til å smelle de ned med pinne eller lignende.

Ikke så hardt at de dør, men sånn at de får en lærepenge.

Endret av K_7
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Smurte 6 skiver med nugatti før jeg innser at brødet er grønt og muggent.

Bare skjer vekk det mugne ;)

 

Jeg vil jo bli en disney prinsesse.

 

some times you just want to be that little girl

Hvilken av dem?

Lenke til kommentar

Når du hoster så mye at det er umulig å få sove..

 

Jeg haaaater måker.

(..)

Syns ikke det er verdens koseligste skapninger jeg heller, men det er noe veldig nostalgisk og "koselig" å se og høre måker sirkle rundt der oppe på himmelen over sjøen foran deg.

#kystmenneske

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Smurte 6 skiver med nugatti før jeg innser at brødet er grønt og muggent.

Bare skjer vekk det mugne ;)
Det løser ikke problemet. Muggsopp har mikroskopiske røtter som strekker seg ut i de delene som ikke er grønne. Bare fordi du ikke ser det, betyr det ikke at det ikke er der. Om noe er muggsopp i bør du bare kaste det. Har selv spist brød som har hatt grønne flekker og det har smakt av mugg der det ikke var synlig. Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det løser ikke problemet. Muggsopp har mikroskopiske røtter som strekker seg ut i de delene som ikke er grønne. Bare fordi du ikke ser det, betyr det ikke at det ikke er der. Om noe er muggsopp i bør du bare kaste det. Har selv spist brød som har hatt grønne flekker og det har smakt av mugg der det ikke var synlig.

 

 

Hvordan smakte muggen egentlig?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Smurte 6 skiver med nugatti før jeg innser at brødet er grønt og muggent.

Bare skjer vekk det mugne ;)
Det løser ikke problemet. Muggsopp har mikroskopiske røtter som strekker seg ut i de delene som ikke er grønne. Bare fordi du ikke ser det, betyr det ikke at det ikke er der. Om noe er muggsopp i bør du bare kaste det. Har selv spist brød som har hatt grønne flekker og det har smakt av mugg der det ikke var synlig.

 

Å, tenkte bare på det fordi en kompis av meg engang hadde et brød som var muggen og han skjerte bare vekk det grønne, jeg blir kvalm av tanken på det, kjøper heller et nytt brød til 7 kroner :)

Lenke til kommentar

 

 

Det løser ikke problemet. Muggsopp har mikroskopiske røtter som strekker seg ut i de delene som ikke er grønne. Bare fordi du ikke ser det, betyr det ikke at det ikke er der. Om noe er muggsopp i bør du bare kaste det. Har selv spist brød som har hatt grønne flekker og det har smakt av mugg der det ikke var synlig.

 

Hvordan smakte muggen egentlig?

Det smaker ikke særlig godt. :p Har vært utfor det flere ganger, da jeg har en far som ikke bryr seg så mye om holdbarhet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...