Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du med toleranse? Mengde alkohol inntatt og muskelmasse er det som har noe å si. Opptak av alkohol i kroppen skjer relativt likt hos de fleste, det samme med forbrenningen.

 

Det er så mange myter som går rundt angående promille at det er skummelt. Folk som tror at de kan drikke en kaffe, ta en joggetur og en kald dusj så er de edru og klare til å kjøre. Morn du!

 

En øl til maten og kjøre en halvtime - time etterpå bør nok gå greit for de fleste, sett utifra lovens standpunkt om 0,2 i promille.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke mitt gode sovehjerte.

 

Har stått opp klokken 06:00 hele uken. I går var jeg hos en venn å spilte kort, det ble seint, og jeg kom meg ikke hjem før klokken 05:00 om morgenen. Så ender jeg opp med å sove helt til 22:00 på kvelden. :(

 

For at jeg skal klare å beholde en døgnrytme, må jeg legge meg og stå opp på nøyaktig samme tidspunkt hver eneste dag. Helgen kan være et problem.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Hvordan kan man sove 17t i strekk? Jeg kan ikke huske å ha vært over 12 engang

Null problem. Jeg har sovet 50 timer i strekk uten medisiner eller lignende stimulanter. :p

For øvrig irriterer det meg at jeg glemte kremen som sto og piska og plutselig var det ikke krem lenger, for å si det slik. Det vil si at jeg må kjøre på en bensinstasjon for å kjøpe mer fløte. Klokken kvart på to natt til søndag. ><

Lenke til kommentar

Man må tydeligvis deaktivere Adblock helt for å bruke tek.no sine nettsider nå. Fatter ikke hva de jævla gjøkhuene hos tek tenker med i blant. Fantastisk latterlig at de legger inn et så elendig system for å stoppe adblock. Man kan enkelt jobbe rundt det og trenger ikke gjøre mer enn å avbryte innlasting av siden for å unngå det. Helt på jordet.

Lenke til kommentar

Blokkerer script jeg, for å deaktivere AB funker ikke med de utvidelsene jeg har.

Gjøre det samme selv, når de ikke klarer å ha et system som fungerer.

 

Og ikke faen om jeg betaler 30kr i måneden for reposts av andre nettsider. Til tider helt unødvendige og ekstremt late reposts med null innsats bak. Enhver nordmann med litt engelskkunnskaper kan klare akkurat det samme. Jeg sier ikke at det ikke finnes noen selvproduserte artikler på tek.no sine nettsider, men 80% av de består av omskriving av andre nettsiders artikler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Driver å smått og rydder her etter jeg tok over min mor sitt hus.

Fant en liten buttplug, en stor buttplug, begge vibrerer, en liten dildo, og en stor dildo, begge vibrerer. håndhjern, lærpisk og analkuler som vibrerer. KY heating jelly, og anal eaze, og en vibrerende dildo som tar begge hull samtidig, og vibrerer.

Endret av Ted Bundy
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hva i heiteste helvete........Undertaker tapte på WM , rekorden er over , 21-1 ??

 

:( :( :(

 

(men når jeg tenker etter så kan de neppe toppe HBK , HHH , Lesnar......klart jeg liker Sheamus men det blir jo noen steg ned på stigen)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...