Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver å smått og rydder her etter jeg tok over min mor sitt hus.

Fant en liten buttplug, en stor buttplug, begge vibrerer, en liten dildo, og en stor dildo, begge vibrerer. håndhjern, lærpisk og analkuler som vibrerer. KY heating jelly, og anal eaze, og en vibrerende dildo som tar begge hull samtidig, og vibrerer.

Bilde:

 

 

 

kUuVRrO.jpg

 

 

 

 

 

La til noen ting, bare for å overdrive, og det er en buttplug som ikke er der. Men, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud!

 

Første time hos et nytt tannlegekontor og så langt er jeg ikke imponert. Først ringte jeg og fikk time 10:45. Så ringte jeg tilbake ca. en time senere for jeg glemte å spør hvem jeg skulle til. Da snakket jeg med en annen som satt i resepsjonen og hun sa til meg at timen klokken 10:45 sto som avbestilt. Det synes jeg var veldig merkelig, for jeg hadde ikke avbestilt den. Hun spurte om jeg fortsatt ville inn i dag og jeg sa ja, så hun satte opp ny time klokken 14:15. Det er greit det, sa jeg. Så ringer hun første jeg snakket med nå klokken 11 og spør hvor jeg er, jeg hadde jo time kvart på.

 

Jeg ble paff og forklarte hva jeg hadde blitt fortalt for en time siden, men hun kunne ikke finne den timen 14:15. Men greit, jeg fikk komme ned da.

 

Ehhhhhh. Hva faen? Surrebøtter. :hrm:

Endret av Therawyn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Herregud!

 

Første time hos et nytt tannlegekontor og så langt er jeg ikke imponert. Først ringte jeg og fikk time 10:45. Så ringte jeg tilbake ca. en time senere for jeg glemte å spør hvem jeg skulle til. Da snakket jeg med en annen som satt i resepsjonen og hun sa til meg at timen klokken 10:45 sto som avbestilt. Det synes jeg var veldig merkelig, for jeg hadde ikke avbestilt den. Hun spurte om jeg fortsatt ville inn i dag og jeg sa ja, så hun satte opp ny time klokken 14:15. Det er greit det, sa jeg. Så ringer hun første jeg snakket med nå klokken 11 og spør hvor jeg er, jeg hadde jo time kvart på.

 

Jeg ble paff og forklarte hva jeg hadde blitt fortalt for en time siden, men hun kunne ikke finne den timen 14:15. Men greit, jeg fikk komme ned da.

 

Ehhhhhh. Hva faen? Surrebøtter. :hrm:

haha der er det ihvertfall noe som ikke stemmer med systemet deres :p

Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg noe grenseløst er at jeg har så sykt mye problemer med pcen nå for tiden at det er rett før jeg kaster den ut vinduet fra andre etasjen! Jeg hadde først problemer med CS GO, det bare crashet med en gang gikk innpå spillet, men det viste seg og være noe med steam for alle spillene mine hadde plutselig problemer. Noen av spillene ville bare ikke starte mens andre crashet når det var komt inn og noen funket ikke lyden på.

Så tenkte jeg at jeg spiller litt BF4 det er jo ikke steam, før jeg prøver og fikse problemet for nå har jeg fått nok av det problemet og trenger en pause. Men neida det virket ikke heller det sto at jeg trengte en oppdatering på spillet men med origin gikk det ikke an og oppdatere spillet. Da tenkte jeg at det er en stund siden jeg har formatert og pcen er litt treg så får gjøre det da.

Men etter jeg har formatert pcen så fikk jeg tilbake et problem som jeg har fått før av og formatere pcen. Det er da at musen og tastaturet henger seg opp veldig ofte i et par sekunder slik at den bare ikke trykker på det jeg trykker, eller når jeg skriver så får den ikke med seg noen bokstaver for den henger seg opp, og ofte når jeg skriver så skjer dette av og til når det henger seg opp: heiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. -.- dette er da spesielt irriterende når jeg skriver passord og vett ikke på hvilke bokstav det skjedde så må skrive det på nytt. Det værste med det at jeg vett ikke hvordan jeg fikset det forje gang for jeg tror det bare fikset seg selv etter en lang stund eller noe.
Nå er jeg så forbanna at det er ikke langt ifra pcen ligger 2 etasjer ned på grusen med mye glassbiter rundt fra vinduet den gikk igjennom!
PS: hvis noen vet hvordan man fikser problemet med mus og tastatur som jeg har så please si ifra.

Endret av blackfish13
Lenke til kommentar

Hvorfor de som ekspederer på bensinstasjoner roper HEI! på lang avstand med en gang du har kommet innenfor døra. Kan de ikke vente til du er kommet nærmere disken. Er det noe de er opplært til å gjøre det der? Syns det virker kunstig teit og det irriterer meg.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Fans : "One more match !"

 

Ultimate Warrior : "No more match"

 

(hans WWE HoF tale)

 

Han døde bare 1 dag etter Raw :(

 

 

Han var helt rå med sine fotball-taklinger , hell yeah :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Trafikkanter som ikke følger reglene og skaper kjedelige situasjoner for andre. Sto sikkert 5 minutter og ventet på å krysse i dag fordi en dame som hadde forkjørsrett bare stod og duret selv om hun hadde klar bane. Dette førte til at trafikken stoppet helt opp i flere minutter i krysset, noe som var helt unødvendig.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Christian Tybring-Gjedde.

Seriøst, klarer noen å ta noe den mannen sier alvorlig? Jeg blir oppriktig bekymret over at en framtredende politiker som sitter på Stortinget og har betydelige verv i et regjeringsparti kan fare med slikt hat som han gjør, uten at partiet hans reagerer. Altså, du vet du er ute og kjøre du hyller Israel så kraftig at Det Mosaiske Trossamfunn tar avstand fra det.

 

Men, tross alt, mannen har jo en viss underholdningsverdi også. I dag har jeg blant annet lært at etnisk norske ikke mobber andre, det er det nemlig bare muslimer som gjør, at arverekkefølgen i Saudi-Arabia er en "konflikt" med røtter i Islam, samt at Israel har 21 naboland. Personlig har jeg problemer med å finne landegrensene mellom Israel og Marokko, men jeg stoler på at Gjedda vet hva han snakker om.

 

:nei:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...