Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Last of Us. Fatter ikke hvordan dette spillet har fått 10/10 av noen som helst. Ei heller GOTY. Det skal liksom være så jævlig troverdig og realistisk, men ikke faen om det er. De har gått så langt at det ikke lenger er troverdig. Fienden skyter med fuckings maskingevær som bare forsvinner med en gang man tar borti de. Historien blir som å lese en bok som er full av blanke sider. Hele historien er der, men man må alltid blad forbi en blank side for å komme videre i historien. For ikke å snakke om de satans ubrukelige QTE sekvensene. Toppen av det hele er et helt ubrukelig stealth system der tordenskrall smeller og fienden hører deg fortsatt krystallklart. Så lenge det er spilleren selv det er snakk om så klart. Om det er snakk om vennelig AI så kan de gjøre hva faen de vil. Argh, glad jeg ikke betalte en krone for dritten.

Lenke til kommentar

The Last of Us. Fatter ikke hvordan dette spillet har fått 10/10 av noen som helst. Ei heller GOTY. Det skal liksom være så jævlig troverdig og realistisk, men ikke faen om det er. De har gått så langt at det ikke lenger er troverdig. Fienden skyter med fuckings maskingevær som bare forsvinner med en gang man tar borti de. Historien blir som å lese en bok som er full av blanke sider. Hele historien er der, men man må alltid blad forbi en blank side for å komme videre i historien. For ikke å snakke om de satans ubrukelige QTE sekvensene. Toppen av det hele er et helt ubrukelig stealth system der tordenskrall smeller og fienden hører deg fortsatt krystallklart. Så lenge det er spilleren selv det er snakk om så klart. Om det er snakk om vennelig AI så kan de gjøre hva faen de vil. Argh, glad jeg ikke betalte en krone for dritten.

Det er et jævlig vakkert post apokalyptisk spill dog.. Og er gøy og se forlatte områder og sånt. Ellers er jeg forsåvidt enig, historien og de ubesvarte spørsmålene skulle jeg gjerne sett mer av.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Du kritiserer caps, men i avataren din har du selv på deg hatt. Hykler! :p

 

Chuck Norris kan til og med møte opp på Oscar-seremonien i en kjole og få terningkast 6 av media (de tørr ikke noe annet) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...