Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, har egentlig ikke særlig troen på slik læring over nett. Spesielt matte, også på engelsk da. Jeg ser ikke på engelske filmer uten sub engang, for da misser jeg mye av ordene. I mattesammenheng blir det sikkert enda verre.

 

No.khanacademy.org

Ikke gi opp Før du engang prøver. Alle kan lære seg matte, noen trenger bare litt mer tid og en annen vinkel.

Lenke til kommentar

letteste måten å slutte med godteri er å slutte å kjøpe det.. har man det ikke i skapet hjemme så er det mye lettere å ikke tenke på at man vil ha det. bare prøv.. svake mennesker. etter en uke eller to så bør salt/søtsuget være borte.

Det stemmer ikke for min del. Har gått mer enn to uker uten å kjøpe det, men har likevel tenkt på det hver kveld når jeg har sett på noe artig på TV.
Lenke til kommentar

Jeg vet faktisk ikke forskjellen. Har opplevd å ha lyst på noe så intenst at jeg praktisk talt har kjent smaken i munnen, men har aldri hatt noen fysiske konsekvenser av det.

 

Fysisk eller ikke, plagsomt er det uansett.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Enda mer irriterende å se at pakken har ankommet postkontoret, men får ikke hentet før i morgen fordi det er juleavslutning med jobben helt frem til midnatt. Brukte nesten 3 uker på hele veien, hvorfor kunne den ikke være en dag til forsinket?

 

På den annen side, den er sendt som rekommandert, får kanskje ikke hentet den uten hentelapp uansett..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Det meste av norsk frossenpizza er jo bare ren mannskit......kjøpte frossenpizza i U.K , kjøttboller/pepperoni og en annen type med bare pepperoni (orntli pepperoni , ikke det rælet som i Norge) og passe nok saus.....uten saus så blir den som en papp-plate.

 

Eneste pepperonipizzan som er noe tess er Big One Restaurant (men akk så dyr)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Det meste av norsk frossenpizza er jo bare ren mannskit......kjøpte frossenpizza i U.K , kjøttboller/pepperoni og en annen type med bare pepperoni (orntli pepperoni , ikke det rælet som i Norge) og passe nok saus.....uten saus så blir den som en papp-plate.

 

Eneste pepperonipizzan som er noe tess er Big One Restaurant (men akk så dyr)

Trio de Carne har ganske mye fyll.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...