Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at nikotinsuget blir mye verre dersom man drikker alkohol eller kaffe.

Kan det være fordi du har røyket eller snust mer i de tilfeller du har drukket alkohol? At etter ølen så blir det en sigg eller snus under leppa. På samme måte som trangen på kaffe hver morgen? Fordi du er vandt til å drikke kaffe hver morgen.

 

Nikotinsuget er sterkere etter alkohol eller kaffe fordi du har lagt det som en vane?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Folk som sier "Eeehhhhh, eehhh.." når de prater.

Når jeg var på t-banen i NY var det en negerdame som snakket på tlf , eneste hun sa var "dabi , dabi , dabi......OH OH !" (det som gjorde det enda mer festlig var at "oh"-ingen hørtes ut som en dårlig parodi på Chris Walken :D

 

Kunne like gjerne vært "foreign man" med Andy Kaufman , for utenforstående høres det bare ut som tullprat lol

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Prøver å slutte med røyk og snus. Dag 2 nå. Faen ta alt og alle.

Vet hvordan det føles, er akkurat det samme når jeg skulle slutte å spise godteri, helt for jævlig

Lenke til kommentar

hvis du virkelig vil slutte, så klarer du det. finner du på unnskyldninger for å ta deg en i ny og ne, ja da vil du ikke. klarer du og tenke deg at du aldri skal ta deg en røyk resten av livet?

det handler rett og slett om å ville.

da jeg selv skulle slutte med snus så brukte jeg mange forsøk, fordi jeg innerst inne ikke ville slutte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...