Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ute på noen butikker i går i et kjøpesenter område. At det myldrer sånn av folk som går i veien og var ganske kaotisk.

Ja de går rett på meg av og til og bare skubbet meg unna, ja lille Delvis ble nesten tråkket ned av folk :(

 

Hadde bare et par små ærend, og var helt matt og ukjørt av kaoset jeg måtte gjennom. Liker ikke gå på butikker lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var ute på noen butikker i går i et kjøpesenter område. At det myldrer sånn av folk som går i veien og var ganske kaotisk.

Ja de går rett på meg av og til og bare skubbet meg unna, ja lille Delvis ble nesten tråkket ned av folk :(

 

Hadde bare et par små ærend, og var helt matt og ukjørt av kaoset jeg måtte gjennom. Liker ikke gå på butikker lenger.

 

Her snakker vi sosial angst gitt! Dytt tilbake! Survival of the fittest!

Men joda, ser poenget ditt. Folk altså, hater dem. Skulle ønske jeg var alene i verden jeg også.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hahahaha

Mennesker som deg er grunnen til jeg ikke engang ville vurdert en moderatorstilling. Hadde forfulgt deg og tatt deg på hvert eneste regelbrudd.

Mennesker som meg? du menner mennesker som meg som tørr å si sannheten og ikke er redd for å si sine meninger? Isåfall er jeg stolt av å være ET slikt menneske...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Man får advarsel for en grunn. Er du uenig, klager du. Mest sannsynlig har du brutt en regel.

Jeg har aldri giddet å klage fordi jeg vet dem ikke bryr seg, har endt opp med 2 advarsler en annen gang grunnet 2 krangler jeg ikke engang startet men fikk skylden. Life´s unfair...

Lenke til kommentar

Jeg har aldri giddet å klage fordi jeg vet dem ikke bryr seg, har endt opp med 2 advarsler en annen gang grunnet 2 krangler jeg ikke engang startet men fikk skylden. Life´s unfair...

Jeg ser du har redigert bort noen innlegg i en tråd, og bare skrevet "Slett innlegg". Jeg er ikke en moderator, men det ødelegger tråden.

 

 

1. Innleggets Innhold
  • Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget.

https://www.diskusjon.no/guidelines

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg ser du har redigert bort noen innlegg i en tråd, og bare skrevet "Slett innlegg". Jeg er ikke en moderator, men det ødelegger tråden.

 

Skriver jeg slett innlegg er det fordi jeg vil at innlegget skal bli slettet eller fordi jeg skrev feil kommentar og vil ha dem fjernet

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Skriver jeg slett innlegg er det fordi jeg vil at innlegget skal bli slettet eller fordi jeg skrev feil kommentar og vil ha dem fjernet

Hvis du vil at innlegget ditt skal fjernes, hvorfor rapporter du det ikke istedet? Er mye enklere for moderator å vite at du vil ha det innlegget slettet, hvis brukerene ikke gjør dette, så må dem se igjennom alle nye innlegg nye (og gamle), for å vite om det skal slettes eller ikke. Og forumet har alt for mange innlegg daglig, at dette er praktisk mulig. Derfor er moderatorene avhengig av at brukerene rapporterer innlegg som bryter med retningslinjene, eller egne innlegg som brukeren vil ha fjernet (så lenge det ikke ødelegger trådens innhold).

Endret av Gnalern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...