Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er hjerteskjærende.

 

"De inviterte til 8-årsdag. Men ingen dukket opp."

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10133683

Det er ikke rart ingen kommer. Selskap på formiddag, og foreldre som blander sammen sjokoladen med sukkergodteriet? Jeg hadde vært flau.

 

Neida. Men jeg er redd for at det kan være slik at ingen liker foreldrene til barna.

Det irriterer meg at barn får skylda eller "skylda" når foreldrene er drittsekker.

Endret av Jon Håvard (sevs)
Lenke til kommentar

Dette er hjerteskjærende.

 

"De inviterte til 8-årsdag. Men ingen dukket opp."

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10133683

Må være den artikkelen som har gjort mest inntrykk på så lenge jeg kan huske.

 

Samtidig sørger nok disse foreldrene for at mange barn slipper å oppleve det samme. Modig gjort å stå frem med dette. Leser du kommentarfeltene finner du fort ut at disse er langt ifra alene, men kanskje en ting som er litt tabu å snakke ut om.

 

Hadde jeg vist hvem disse barna var, og vært i området, skulle jeg gitt dem en anonym gave.

Lenke til kommentar

Må være den artikkelen som har gjort mest inntrykk på så lenge jeg kan huske.

 

Samtidig sørger nok disse foreldrene for at mange barn slipper å oppleve det samme. Modig gjort å stå frem med dette. Leser du kommentarfeltene finner du fort ut at disse er langt ifra alene, men kanskje en ting som er litt tabu å snakke ut om.

 

Hadde jeg vist hvem disse barna var, og vært i området, skulle jeg gitt dem en anonym gave.

Hvor er kommentarfeltet??!

Lenke til kommentar

Må være den artikkelen som har gjort mest inntrykk på så lenge jeg kan huske.

 

Samtidig sørger nok disse foreldrene for at mange barn slipper å oppleve det samme. Modig gjort å stå frem med dette. Leser du kommentarfeltene finner du fort ut at disse er langt ifra alene, men kanskje en ting som er litt tabu å snakke ut om.

 

Hadde jeg vist hvem disse barna var, og vært i området, skulle jeg gitt dem en anonym gave.

Jeg har en lillebror med autisme, som fylte 11 år for litt over én måned siden. Han sliter naturligvis med det sosiale. Han skulle feire bursdagen sin, og min mor var redd for at akkurat dette skulle skje. Det var derfor veldig morsomt å se at det dukket opp 13 stykk. De få som ikke kom, hadde meldt forfall av god grunn. Resultatet ble en morsom dag for alle sammen, og ikke minst lillebroren min som også koste seg.

 

Jeg koste meg også siden jeg fikk nyte de mange pizza,- og kakerestene etter feiringen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Dette er hjerteskjærende.

 

"De inviterte til 8-årsdag. Men ingen dukket opp."

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10133683

Ble fryktelig irritert når jeg leste dette, sikkert bare en gjeng drittunger som heller ville være hjemme og spille super mario 3d world enn å ta del i bursdagselskapet til en klasse kamerat. Når det er slik dem oppfører seg burde de to 8 åringene bare bytte skole for de fortjener mye bedre...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

når det gjelder den saken om at en åtte år gammel gutt som ikke fikk noen gjester til bursdagen, så står det i artikkelen fra VG at foreldrene ikke ønsker sønnens navn eller navnet på skolen deres skal komme på trykk i avisen. Men kjører man navnene på foreldrene gjennom en søkemotor på internett, så kommer det frem nøyaktig adresse. Foreldrene er bosatt på et ganske lite sted, og det er vel ikke særlig mange barneskoler i området, og dermed blir kanskje ikke navnet på barneskolen særlig vanskelig å finne det heller.

 

Foreldrene kan ikke ha særlig greie på internett dersom dem ikke har fått med seg hvor enkelt det faktisk er å finne ut hvor dem er i fra. Alle og enhver fra lokalmiljøet skjønner vel hvem det er snakk om uansett...

Endret av WeirdFace
  • Liker 1
Lenke til kommentar

når det gjelder den saken om at en åtte år gammel gutt som ikke fikk noen gjester til bursdagen, så står det i artikkelen fra VG at foreldrene ikke ønsker sønnens navn eller navnet på skolen deres skal komme på trykk i avisen. Men kjører man navnene på foreldrene gjennom en søkemotor på internett, så kommer det frem nøyaktig adresse. Foreldrene er bosatt på et ganske lite sted, og det er vel ikke særlig mange barneskoler i området, og dermed blir kanskje ikke navnet på barneskolen særlig vanskelig å finne det heller.

 

Foreldrene kan ikke ha særlig greie på internett dersom dem ikke har fått med seg hvor enkelt det faktisk er å finne ut hvor dem er i fra. Alle og enhver fra lokalmiljøet skjønner vel hvem det er snakk om uansett...

 

Det sier kanskje litt om foreldrene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...