Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FOLK SOM KOMMER TIL FORELESNING, FOR Å GJØRE ANDRE TING ENN Å FØLGE MED PÅ FORELESNINGEN, SOM IGJEN FORSTYRRER DE SOM ER PÅ FORELESNING FOR Å FØLGE MED PÅ FORELESNINGEN.....::::::::::!!!!!!!!!!111111111111111 http:////www.diskusjon.no//public/style_emoticons/default/wallbash.gif

Kun tosker går på forelesning. Tenk selv, ikke repeter andre.

 

Enten har man det eller så har man det ikke. Har man det ikke kan ikke allverdens skolering eller papirer gjøre en vellykket. Man lærer ikke noe av å repetere, man blir inndoktrinert.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Kun tosker går på forelesning. Tenk selv, ikke repeter andre.

 

Enten har man det eller så har man det ikke. Har man det ikke kan ikke allverdens skolering eller papirer gjøre en vellykket. Man lærer ikke noe av å repetere, man blir inndoktrinert.

Så sant.

Det er bare tull å lese om C++, matematikk eller hvordan kroppen ser ut innvendig. Alt er hentet fra AP's ønske om å kontrollere befolkningen og utdanningen er kjøpt og betalt av Obama :roll: .

 

Verste er at det er frivillig oppmøte.. Da er det bedre å holde seg hjemme om en ikke har planer om å følge med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tro det eller ei, det er stor forskjell fra skole og universitet.

 

Om man ikke er der å tar det seriøst, kan man like gjerne la være.

 

Skjønner at du troller, men det ER et seriøst problem.

 

Fra linje til linje tenker jeg vi sier. Så vidt jeg vet er det linjer hvor professorerene og lærerne faktisk merker om du har møtt opp eller ei, og andre der det ikke merkes. Om da ikke hele klassen unntatt de tre som ikke var ute og festet kvelden før er ute og griller og chiller og gir beng i forelesningene.

 

Jeg savner å være student …

Lenke til kommentar

Noen kan jo gjøre det, men det er som å streke Grandiosa når man kan sette sammen ingridienser til noe unikt og smakfult. Vomen blir fylt, men man kommer ikke nødvendigvis godt ut på sikt.

 

Man blir som hvilken som helst annen tosk som satte seg ned i en forelesningssal og trodde at det var en universell nøkkel til suksess.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendigvis dumt i seg selv å tilegne seg informasjon. Problemet oppstår den dagen man søker på en jobb som som 200 andre med like eller bedre kvalifikasjoner. Hvis man gjør som "alle andre" skal man være vannvittig god i det man gjør for å lykkes. Energien man kunne brukt på gjøre noe unikt går til å henge fast i stigen som de andre klatrer i.

 

Man kan bruke halve livet på utdanning, men resultatet blir neppe en refleksjon av hvor smart en er. Tross alt repeterer man kun hva man har lest i bøker.

Lenke til kommentar

 

Fra linje til linje tenker jeg vi sier. Så vidt jeg vet er det linjer hvor professorerene og lærerne faktisk merker om du har møtt opp eller ei, og andre der det ikke merkes. Om da ikke hele klassen unntatt de tre som ikke var ute og festet kvelden før er ute og griller og chiller og gir beng i forelesningene.

 

Jeg savner å være student …

 

Men det påvirker vel ikke karakteren uansett, med mindre oppmøte ikke er valgfritt.

Jeg har ikke noe jævla klesskift. Jeg har ei bukse igjen, og får ikke kjøpt meg en ny før jeg får penger og et fungerende busskort. Jeg har brukt shorts og kortbukse hele sommeren frem til nå, men nå er det for kjølig å kjøre scooter.

 

Og dette er ting som irriterer deg grenseløst, så da fortsetter jeg å irritere meg over det her fremfor å gjøre noe med det. Deal with it.

For øvrig irriterer det meg at nymotens spill ikke er alt for glad i gammeldagse gamepader uten joystick.

 

http://www.xxl.no/Root/Klær/Klær-herre/Regntøy/Regnsett/Kompakt-Rain-Set%2C-regntøy/p/1088237_1_Style

 

200kr!!!!

Lenke til kommentar

Er vel heller ingen som sier utdanning forteller noe om hvor smart du er. Men du lærer deg en brøkdel av et fagfelt, og en helt ny måte å arbeide på, en måte videregående elever enda ikke har jobbet på.

 

Alle forelesere er vel inneforstått med at hvilken som helst kan lære seg dette uten å dra på forelesning. Men å lære deg å analysere, oppsøke og forstå informasjon er nøkkelen på høyere utdanning. Det finnes vel en brøkdel av folk som er heldige nok til å finne seg en jobb der de har muligheten for dette.

 

Det må forøvrig være utrolig slitsomt for en arbeidsgiver å ansette noen som ikke har snørra på hva han egentlig skal jobbe med, så en inngangsbillett er jo alltids greit å ha, så slipper man å ende opp i samlebåndsjobber.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

At posten skal være så jævla treg. Kjøpte et par høyttalere, som ved normal leveringstid fra oslo og hit, skal ta 2 dager. Skulle derfor være fremme fredag. Men nei. Jaja, tenkte jeg neste uke da. Så kom det hentemelding i går, og jeg ble så glad. Kjørte til butikken for å hente de, så er bare den ene kommet. Så irriterende.

 

Tar siden tid det her ja. Den ene høyttaleren kom altså på lørdag og fikk den ut da. Så her sitter jeg med bare 1 høyttaler. Den andre ankom terminalen i går tidlig. Dermed skulle den være klar til henting i butikken etter kl 16. Enda har de ikke klart og få den bort hit den lille korte kjøreturen. Skulle ønske jeg kunne hente ut pakker på terminalen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...