Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

At den dritt mobilen min av en s3 ikke kan spille av live sendinger på vgtv. Fordi den støtter ikke flashplayer, greit at iphone ikke gjør det fordi den har aldri gjort det. Men nå er det ikke på en dritt!!! Finnes det noen mobiler eller os' er som kan spille av live sendinger fra vgtv? Kan windows det?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1850772

Du kan jo prøve å installere flash, så slipper du å irritere deg mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke noe jævla klesskift. Jeg har ei bukse igjen, og får ikke kjøpt meg en ny før jeg får penger og et fungerende busskort. Jeg har brukt shorts og kortbukse hele sommeren frem til nå, men nå er det for kjølig å kjøre scooter.

 

Og dette er ting som irriterer deg grenseløst, så da fortsetter jeg å irritere meg over det her fremfor å gjøre noe med det. Deal with it.


For øvrig irriterer det meg at nymotens spill ikke er alt for glad i gammeldagse gamepader uten joystick.

Lenke til kommentar

Og har man nok klesskift i skapet, er det lurt å lukte på dem før man tar på seg noe. Flauheten min nå kan ikke beskrives da jeg bare tok på meg noe fint, men merket at den luktet litt surt når jeg kom på jobb. Tillegg hadde vi nettopp internmøte. Glad jeg har ekstra treningsskift her så fikk byttet for i dag.

Lenke til kommentar

omgz ikke ta skole så seriøst da. Lol nerd.

Tro det eller ei, det er stor forskjell fra skole og universitet.

 

Om man ikke er der å tar det seriøst, kan man like gjerne la være.

 

Skjønner at du troller, men det ER et seriøst problem.

Endret av Neppe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...