Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som kjeder seg når de faktisk sitter hjemme og har alle slags muligheter, de har til og med lappen og bil, men likevel så sitter de bare hjemme og klager over "kjedelig søndag".

 

Skjønner at folk kan kjede seg på jobb osv, men faen man må ta ansvar for egen lykke.

Det er begrenset hvor gøy du kan ha det ved å bare kjøre rundt..

Lenke til kommentar

At den dritt mobilen min av en s3 ikke kan spille av live sendinger på vgtv. Fordi den støtter ikke flashplayer, greit at iphone ikke gjør det fordi den har aldri gjort det. Men nå er det ikke på en dritt!!! Finnes det noen mobiler eller os' er som kan spille av live sendinger fra vgtv? Kan windows det?

Endret av kasamo2
Lenke til kommentar

At no som eg kan stemme, har alle parti minst ei meining eg er heilt ueinig med.

 

Bare ei meining? Det høres jo ganske bra ut. (Selv om du noen gang finner et parti som ikke har meninger du er uenig med så kommer det partiet garantert til å kaste noen av meningene du er enig med på baugen for å forhandle fram regjeringssamarbeid eller for å sørge for at de viktigere meningene deres gjennomføres som politikk).

 

Edit: Så lenge varte det. Kan alltid stole på Brann når det gjelder å kjøre noe bra på ræva.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

At no som eg kan stemme, har alle parti minst ei meining eg er heilt ueinig med.

Finn deg en kjernesak eller to du helst ønsker å gjennomføre. Stem deretter. Prøv å unngå å stemme Rødt.

At eg ikkje veit kven 14 år gamle meg såg på som "favourite person from history" Account recovery meg i ræva.

Hitler.
Lenke til kommentar

Det er begrenset hvor gøy du kan ha det ved å bare kjøre rundt..

Nei. Man kan kjøre til andre steder, til andre folk osv. SÅ lettvint å faktisk finne på noe med noen, eller dra til en mer spennende plass, men de sitter heller på facebook og sier at de kjeder seg, midt i august.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...