Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte akuratt en historie om ei jente som var livredd for å onanere da hun var yngre, fordi hun var redd for å havne i helvete.

 

Det burde seriøst vært straffbart å fortelle noe sånt til barna sine. Det er på kanten til misbruk.

Jeg er helt enig. Det ER psykisk mishandling å f.eks. si til en femåring at "hvis du gjør sånn og sånn så havner du i helvete". Det er faen meg ikke holdbart i det hele tatt å si sånt til ungen din.

 

Folk som skriver irritasjoner over ting som har skjedd nylig i tråden for så å skrive at det er urelevant til overnevnte situasjon.

 

Ikke relatert til innlegget over.

Lenke til kommentar

 

Jeg er helt enig. Det ER psykisk mishandling å f.eks. si til en femåring at "hvis du gjør sånn og sånn så havner du i helvete". Det er faen meg ikke holdbart i det hele tatt å si sånt til ungen din.

 

Folk som skriver irritasjoner over ting som har skjedd nylig i tråden for så å skrive at det er urelevant til overnevnte situasjon.

 

Ikke relatert til innlegget over.

Nå vil jeg anta det faktisk var en skrivefeil i innleggene rett over, ellers hadde posteren vel ikke svart med "Flaut. Rettet", ellers har jeg ikke peiling på hva som stod der i utgangspunktet.

 

Ditt innlegg må jo videre være ett irritasjonsmoment for deg selv...

Lenke til kommentar

Det må være noen regler på hva folk har lov å ta betalt for, med tanke på hvor sikker informasjonen er.

Da tenker jeg på værmeldingen, den er mere feil enn hva den er riktig, og skulle bare bli lagt ned med en gang. Dem som har utdanning innen dette burde skamme seg.

Lenke til kommentar

Værmeldingen legger i det minste ikke skjul på at det kan være mye usikkerhet. Samtidig så kan jeg ikke huske å ha betalt noe for værmeldingen heller.

 

Verre er det med folk som driver med alternativ medisin. Lure syke folk til å betale masse penger uten å gi noe behandling som virker. Det er skammelig.

Lenke til kommentar

Det må være noen regler på hva folk har lov å ta betalt for, med tanke på hvor sikker informasjonen er.

Da tenker jeg på værmeldingen, den er mere feil enn hva den er riktig, og skulle bare bli lagt ned med en gang. Dem som har utdanning innen dette burde skamme seg.

 

Tror du værmeldingen er noe funnybusiness der de sitter med tarotkort og gjetter været? Meteorologi er en latterlig vanskelig gren innenfor vitenskap og de trynene som viser deg været hos NRK er ikke et pent ansikt slik som på mange andre kanaler. Det er smarte folk som driver med avansert vitenskap for at flyplasser, oljerigger, rakettskytefelt og nødtjenester skal kunne være forberedt på det som vil skje fremover. Om din presentasjon som du får på morgenen er av noen grader, eller at været på kartet ikke stemmer overens med sjanse-prognosene til meteorologene betyr ikke at de ikke vet hva de gjør.

Det betyr at de gir deg en enkel presentasjon og at utregningen til vær er så vanskelig at de aldri kan være helt sikker.

 

En av verdens kraftigste supercomputere driver å regner på været, så kanskje det kan gi deg litt innsikt i hva som ligger i morgenrutinen din.

Endret av Gavekort
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror du værmeldingen er noe funnybusiness der de sitter med tarotkort og gjetter været? Meteorologi er en latterlig vanskelig gren innenfor vitenskap og de trynene som viser deg været hos NRK er ikke et pent ansikt slik som på mange andre kanaler. Det er smarte folk som driver med avansert vitenskap for at flyplasser, oljerigger, rakettskytefelt og nødtjenester skal kunne være forberedt på det som vil skje fremover. Om din presentasjon som du får på morgenen er av noen grader, eller at været på kartet ikke stemmer overens med sjanse-prognosene til meteorologene betyr ikke at de ikke vet hva de gjør.

Det betyr at de gir deg en enkel presentasjon og at utregningen til vær er så vanskelig at de aldri kan være helt sikker.

 

En av verdens kraftigste supercomputere driver å regner på været, så kanskje det kan gi deg litt innsikt i hva som ligger i morgenrutinen din.

Jeg er ikke født igår, måtte bare få ut litt rant.

Vet at det er et vanskelig felt.

 

Blir egentlig mer sint på meg selv som faktisk ser på værmeldingene, når jeg vet at dem som regel har feil. Kunne like godt kastet en mynt for å bedømme om jeg skal gå utendørs eller ikke.

 

Værmeldingen legger i det minste ikke skjul på at det kan være mye usikkerhet. Samtidig så kan jeg ikke huske å ha betalt noe for værmeldingen heller.

Verre er det med folk som driver med alternativ medisin. Lure syke folk til å betale masse penger uten å gi noe behandling som virker. Det er skammelig.

Jeg surra når jeg skrev det innlegget, kom akkurat hjem fra en tur utendørs etter en runde golf, gjennomvåt, etter jeg bedømte å gå ut pga. værmeldingen. Satt meg rett ned å så på diskusjon mellom Atheist og Religion, så klikka jeg vinkel.

Endret av Ares NOR
Lenke til kommentar

Musikk som inneholder en eller annen variant av "put your hands into the air" eller "party all night long"

 

Da boikotter jeg de som står bak, artisten og radiokanalen eller nattklubben som spiller slikt.

Like ille er sanger der de har gått tom for tekst, og fyller 50% av sangen med vokaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...