Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

De burde latt Hitler bo på Gardermoen , med konstante opprop over høytalern , folk som løper for å nå fly , unger som skriker samt bonemaskin på natta.......spør du meg så er det et ekte Helvete ;)

Lenke til kommentar

Brukte over en halv time i dag på å fikse PCen min, pga jeg ikke fikk påloggingsskjermen selv om musa var der på sekundærskjermen. Viste seg at hovedskjermen hadde hengt seg og måtte kutte strømmen for å fikse den. Første gang jeg kommer over noe slik og tapte en del arbeidstid. Blir nok overtid i dag gitt.

 

Edit: Sukk, atter en gang har norske kinoer driti seg ut ved å fjerne original versjonen av Epic fra visning så kort etter den kom. Vi voksne liker også faktisk slike filmer og klart vil vi da ha original tale. Er det rart man blir pirat.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

At pappa har gått fra å høre på rock og heavy metal til listepop etter at jeg for 13 år siden introduserte ham for "The Slim Shady LP". ><

Hadde jeg visst at det skulle ende opp med at han hørte på musikk fra VG-lista topp 20 fremfor Black Sabbath og Fleetwood Mac, hadde jeg holdt kjeft.

Så klart, Eminem var bare toppen av isfjellet, det er søstrene mine som har fôret ham med det verste mølet, og nå får jeg ham nesten aldri til å sette på god, gammel musikk lenger. Antar det blir opp til meg å føre familiens stolte musikksmak videre, og heller hysje ned musikksmaken til min far og mine småsøstre.

Lenke til kommentar

De helvetes insektsvermene som samler seg på helt tilfeldige plasser på kvelden om sommeren her. Det er kun nå de siste par årene de har vært her. Går jo DE omveiene for å unngå krypene. Jeg HATER insekter!

 

Jada, jada, jeg vet de har sin funksjon i naturen, men de irriterer meg ikke noe mindre for det.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Poenget mitt var at Gardermoen lufthavn er et masende helvete ergo må det være et helvete og bo der.......hadde vært passende straff for Hitler hvis han var i live ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...