Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den skal jeg sjekke ut!

 

har du set mitchell and webb look? tenkte det ville være like morsomt som peep show, men det var ganske skuffende. noen morsomme sketsjer var det da.

 

Mitchell and webb look har jeg sett noen episoder av, var helt ok. Er jo et sketsjebasert show da uten noen spesiell handling som f.eks Peep Show.

 

Se Parks and Recreation også.

Lenke til kommentar

Big bang theory er dritbra spesielt Sheldon han er så rar og morsom hehe. Jeg liker også Family Guy og American Dad. Stewie gjør så mye rart og så hunden liksom. Skjønner hvorfor dere ikke liker det da, man må liksom like litt random humor og være litt politisk engasjert for å forstå Family Guy og det er mange som ikke forstår nerdereferansene i Big Bang theory. Men du vet, de holder det true, for fansen elsker det ;) selv om ikke alle, sånne mainstream folk som heller liker å være ute på byen enn å være hjemme for å spille litt Mario retro style, forstår det. Så er det ikke dere serieskaperene lager serien for heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vaskebøtte, utslagsvask, hage, you name it.

 

There's no end to the possibilities!

 

Forresten, den eneste grunnen til at hunder er "lojale" er at de er dumme som brød. Katter derimot er lojale selv om de er smarte som bare det.

Hunder er mye smartere enn katter. Dessuten, var du ikke litt selvmotsigende nå?

 

http://www.youtube.com/watch?v=mTTuiE1_Oe8

 

2 min og ut blir det interessant.

Endret av coyotemannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...