Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg liker mest med hunder er at du kan få de til å slikke deg. Bruker å smøre hele kroppen inn i sjokoladesaus, for så å legge meg i senga å bli slikka den neste halvtimen. Deiligste jeg vet om

Jeg pleier å smøre meg inn i peanøttsmør (IKKE chunky) og så kjenner jeg den store tungen gå rundt over kroppen min. Fint at det er noen online som jeg kan snakke med dette om, de fleste jeg kjenner på ekte vil ikke forstå.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg pleier å smøre meg inn i peanøttsmør (IKKE chunky) og så kjenner jeg den store tungen gå rundt over kroppen min. Fint at det er noen online som jeg kan snakke med dette om, de fleste jeg kjenner på ekte vil ikke forstå.

 

Hei blir ikke all salten skadelig for underlivet når du bruker peanøtsmørr jeg brukte honning før i en mix med sirup men det endre med utslett og kviser på forhuden så nå har jeg alltid sjokoladesaus og krem på toppen om jeg gidder og hunden elsker det,,

Lenke til kommentar

Hei blir ikke all salten skadelig for underlivet når du bruker peanøtsmørr jeg brukte honning før i en mix med sirup men det endre med utslett og kviser på forhuden så nå har jeg alltid sjokoladesaus og krem på toppen om jeg gidder og hunden elsker det,,

 

Også dør den av teobrominforgifting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...