Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig skal familien være i stand til å banke på døren for å si "nå er det mat", med mindre de spiser middag til nøyaktig det samme klokkeslettet hver dag eller har en annen form for punktlighet på det er det absurd å ikke inkludere alle i middagen som tross alt er den daglige anledningen der alle samles etter jobb/skole før alle går til sitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan forresten informere deg om at arbeidsgiver er pliktig til å tilrettelegge mest mulig om man er sykmeldt, slik at det er lettere å komme ut i fullt arbeid igjen.

 

Regnet egentlig med at du visste det, ettersom du også strever så mye med sykdom.

Jeg har vært langvarig sykemeldt i flere perioder og vet hva som gjelder i arbeidslivet, men alikevel er det ikke arbeidsplassen som skal tilpasse seg deg i alle aspekter.

 

I følge leger oppgjennom årene skulle jeg vært uføretrygdet, en lege gikk så langt som å si "det beste er nok om du søker uføretrygd" og sykehuspersonale i operasjonsstuer ol. har blitt forbauset når jeg sier at jeg har alltid vært i full jobb. Men det har aldri vært en opsjon for meg å ikke jobbe. Derfor gledelig å se at du også står på i arbeidslivet :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Irriterer meg og gjør meg trist att folk tar så dårlig vare på kattene sine. Gjelder såklart alle dyr, men spesielt katter har det vanskelig og det finnes alt for mange hjemløse katter her ute.

Lenke til kommentar

Var useriøs i innlegget over. Men folk må da få like hvilket dyr de vil. Har selv hatt tre katter, og det er ålreite dyr. Men må bare si klart at hunder har større personlighet, og er vel litt mer pålitelige? ( kommer ann på hvordan man oppdrar dem da naturligvis).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...