Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pen eller ikke. Stemmen ødelegger ihvertfall alt!

Vel, hun gjør nok til stemmen sin, det er det verste.

Hvis hun ikke hadde forandret så mye og tatt så mange operasjoner, hadde hun sikkert vært en nordisk, blond og pen dame.

Ut i fra det jeg så på TV i stad har hun blitt en fullblods nordisk dum blond bimbokjerring.

 

Men det er garantert turn off om den som ber deg om å peise på fortere gjør det med Brønnøysunddialekt.

Møtte ei fra Brønnøysund en gang. Instant turnoff når de prater og går landbruksskole... og ser ikke ut. Jeg møtte henne på skolen hennes, og det var fett å se alle dyrene, men ville ikke hoppe i høyet av den grunn...

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Vel, hun gjør nok til stemmen sin, det er det verste.

Hvis hun ikke hadde forandret så mye og tatt så mange operasjoner, hadde hun sikkert vært en nordisk, blond og pen dame.

Ut i fra det jeg så på TV i stad har hun blitt en fullblods nordisk dum blond bimbokjerring.

 

Aldri sett poenget med å ta plastiske operasjoner, med mindre det virkelig er behov for det. Noe hun ikke har hatt behov for. Sier nok om selvbildet hennes, og at hun heller tar den letteste utveien enn å jobbe med selvtilliten for å føle seg bedre.

 

Og, ja, hun er blitt er ei nordisk blondkjerring med årene.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Høy ledighet. Vil anta det er vanskelig å finne seg en jobb. Dermed slipper du.

Og hvordan skal det være bedre enn å bare slutte på jobben her?

For da får du deg ikke en jobb senere når du har endret mening, slik at du kan syns synd på deg selv i denne tråden en gang til, når du ikke har lyst på jobb igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...