Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blææææ, Facebook hadde endret innstillingene mine slik at ingen kunne søke meg opp. Tenk på alle de jentene som ikke kunne legge meg til. :cry:

Sånn hadde jeg det og, vet enda ikke om folk kan søke direkte etter meg eller ikke og det er ganske plagsomt. Ellers så sendte en kar meg melding om jeg kunne like siden for russebilen hans for en time siden elns - nå forstår jeg hvorfor folk synes det suger sånn at man kan se når du har sett en melding. Hvorfor lager folk sider for russebilene sine uansett, jeg la merke til det fenomenet i fjor også.

Lenke til kommentar

Den er så høy den er fordi vi nordmenn er villige til å betale den prisen.

 

Da er vel ikke jeg nordmann da. Gidder faen ikke betale 120k++ for en 650cc MC som koster 45-50k i utlandet. Det er noen år til jeg har lov å kjøre, men når en 125cc koster like mye i Norge som en 650-1000cc avhengig av kvalitet i England blir det litt i drøyeste laget.

Lenke til kommentar

En godt brukt Kawasaki Versys eller ER-6N (Spørs på hvordan de utvikler seg over årene hvilken som faller best i smak.) kommer sansyneligvis til å komme på mer enn en splitter ny en i utlandet, så hva er vitsen? Har ikke tenkt å leve hele livet mitt i Norge uansett, men prisene er fortsatt på trynet.

 

Prisene er helt på trynet, pga av at NAF løser utfordringene de får med lage flere avgifter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn hadde jeg det og, vet enda ikke om folk kan søke direkte etter meg eller ikke og det er ganske plagsomt. Ellers så sendte en kar meg melding om jeg kunne like siden for russebilen hans for en time siden elns - nå forstår jeg hvorfor folk synes det suger sånn at man kan se når du har sett en melding. Hvorfor lager folk sider for russebilene sine uansett, jeg la merke til det fenomenet i fjor også.

 

Hvorfor de sender deg melding for å få likes på FB er vel et mye større spørsmål. Kan de ikke like gjerne be deg rett ut om å slette deg som kompis på FB?

Lenke til kommentar

Ikke noe rart det finnes så mange spinnville og gærne kvinnfolk, når det finnes slike drikker som vin. Noe som de fleste kvinner drikker mye av.

 

Tror aldri jeg har hørt så mye bullshiet fra ei venninne, iløpet av noe som (heldigvis) ble en kort kveld. Vi har drukket det meste sammen, men det der tok kaka. Hun pratet om hvor drittsekk de fleste menn er, når hun ikke lenge etter på var nære på å være utro med eks'en, og hadde begynt å planlegge hvordan hun skulle slippe unna konsekvensene.

 

Ikke nok med at jeg ikke burde drikke vin, pga blodsukkeret, blir helt ødelagt og fremkaller føling.

Men det det der en god grunn nok til å holde seg unna jenter som drikker vin i sosiale sammenhenger.

Lenke til kommentar

Innlegget ditt minnet meg på at jeg på KG nylig så en tråd hvor ei jente presterte å opprette en whinetråd over hvordan menn var så patetiske og det var synd på henne som var singel. Grunn? Hun hadde måttet dumpe en fyr som hadde sagt han var interessert i henne fordi han hadde for lite selvtillit og en annen fyr som hadde så mye selvtillit at han ikke respekterte henne overhodet. Hun hadde forøvrig hatt sex med fyren som ikke respekterte henne som person.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Innlegget ditt minnet meg på at jeg på KG nylig så en tråd hvor ei jente presterte å opprette en whinetråd over hvordan menn var så patetiske og det var synd på henne som var singel. Grunn? Hun hadde måttet dumpe en fyr som hadde sagt han var interessert i henne fordi han hadde for lite selvtillit og en annen fyr som hadde så mye selvtillit at han ikke respekterte henne overhodet. Hun hadde forøvrig hatt sex med fyren som ikke respekterte henne som person.

 

 

Classic! Det finnes faktisk flere slike kvinner der ute enn du tror, det kommer bare ikke frem til menn. Typiske ting de sitter å klager på når det er jentekvelder, noe jeg ikke kan fordra. Sitter som oftest å ler for meg selv av det de sier under slike kvelder, mens jeg halvsover til en dønn kjedelig film.

 

Høres dessverre ut som venninnen din lider av den sterkt smitsomme sykdommen "women logic".

Du bør holde deg deg på trygg avstand fra henne fremover!

 

Ingen tvil om den, nei!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som ikke kan handle øl på butikken. De røsker med seg bokser og flasker fra urørte seksere selv om det allerede er flust med ødelagte seksere i hylla. De kommer til kassa fem minutter etter at alkoholsalget har stengt og krever spesialbehandling siden det nettopp stengte og det har liksom ingenting å si. De stiller flaskene og boksene på høykant på båndet og blir grinete når de uunngåelig tipper om og ristes når båndet brått stopper opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...