Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Hvor har jeg sagt at 9/11 var en bombing? Og ja, selvkritikk til meg for å ha uttrykket meg utklart, men jeg mente selvfølgelig drap begått av en enkeltperson.

 

Da har du nok rett. Dessuten er det ganske tydelig at Breivik kunne drept flere om han ikke måtte løpe rundt om kring på øyen.

 

Firkantet...

 

Autism is my middle name.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk momentant forstoppelse da Dagbladet hadde en 2-siders artikkel med et intervju fra en fyr som solgte pizza til Breivik.

 

INSIDE INFORMATION!

 

Synes det kan bli vel mye spesielt når Dagbladet i skrivende stund har noe sånt som 15 artikler ute på siden sin. At det kommer nyheter om saken har jeg ikke noe problem med, men jeg blir direkte irritert når vi får 4-5 saker som alle sier nøyaktig det samme bare fortalt av en annen person. Det samme gjelder når de avbryter sendinger for å gå "live til åstedet" for å høre om det har skjedd noe nytt. Det har selvfølgelig aldri det, de bruker heller 15 minutter på å repetere det samme de sa for 15 minutter siden. Si meg, har ikke reporterne i felten noen form for mulig til å kommunisere med omverdenen uten å måtte bli "anropt" av studio først?

 

"Vi avbryter denne sendingen og går nå direkte over til vår reporter på stedet. Har det skjedd noe nytt i saken?"

 

"Siv Jensen dro nettopp opp en Colt45 og begynte å fyre løs mot Jens Stoltenberg, men Erna Solberg kastet seg forran og fungerte som et levende skjold. Hun reddet halve Regjeringen! Siv Jensen ble nøytralisert da en kule traff Brundtlands hofte og rikosjerte og traff Jensen i armen. Jeg skulle ha sagt det før, men glemte det. Godt at dere gikk over til meg direkte!"

 

Edit: Glem det med 15 saker, jeg telte over nå, DB har for øyeblikket 32 saker som handler om 22. juli. Kudos.

Endret av Patrick123
  • Liker 2
Lenke til kommentar

hvordan våger folk å sørge over en nasjonal tragedie!!!!! dette gjør meg så ilter

 

Det er vel ikke selve sørgingen folk har et problem med, men heller det at alt av TV-kanaler, radio og aviser nekter deg å se på noe annet.

 

Det at man ikke skal glemme er greit nok, men det blir feil å NEKTE folk å glemme.

Lenke til kommentar

uuggh, jeg blir så irritert på jenter på facebook. Når en annen jente skriver noe pent om deg, så skriver du "tusen takk :) <3", ikke "ååee, se på deg selv, du er mye finere" eller "snakker du om"

 

Er det ikke mulig og vise litt folkeskikk !!

 

Samtidig så er jeg ganske lei av dette 22/7 greiene.. trenger ikke 30 saker om samme hending..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Denne kom nettopp opp på facebook.

 

Er såååååå lei all fokuset rundt 22 juli. Give it up all ready! Nå har vi homofile som går i moske og folk som ikke hadde noe med det som skjedde som krever erstatning. Norge har opplevd EN... EEEEEEN terror aksjon.. Hvordan skal det bli om det kommer 10 til? Skal vi ha 11 føkkings sørgedager og enda mer avispiss om dette? Norge fikk en terroraksjon... Javell... Det er over... GIVE IT A FUCKING REST!

Vi har da YTRINGSFRIDOM i detta landet!1
Lenke til kommentar

Jenter som gamer. Hvordan vet man at det er en jente du spiller mot? Hun forteller deg det.

 

 

FwCTU.jpg

 

 

Hadde en koselig warmup med noen andre randoms i public CTF Quake Live hvor det stormer inn en tilsynelatende random med nicket .Lol XTINA_AGUILERA. Ok, et helt forferdelig nick, men greit. Denne personen spør deretter (og jeg svarer derpå):

- "Any girls here?"

- "Not me atleast.. why?"

- "I'm a girl"

- "Yeah, ok."

 

Deretter spør hun om hvilken skillrating jeg har. Tydeligvis er jeg 107, noe som sier meg jack shit da jeg ikke spiller QL så fryktelig mye. Deretter spør hun om jeg kan spørre henne om hva hennes rating er. Dette kunne jeg virkelig ikke ha brydd meg mindre om, og er greit irritert over at hun tigger om oppmerksomhet. Ok, hun har 956, hvor 999 er maks. Ok, høyt, flott, fint for hun.

 

Folk begynner å joine, tar en shuffle hvorpå jeg kommer på laget til denne 'XTINA'.

- "Omg, am I going to play with these noobs? xD"

 

Shuffle igjen. Hun kommer på andre laget. Fint for meg. Runden starter. Jeg dreper hun 5 ganger i løpet av gamet i en fair 1v1. Hun ender opp med score 32-27 og jeg 41-15, men hennes lag vinner, hvor hun deretter presterer å gulpe opp noe á "Omg noobs owned" eller noe annen dritt..

 

Faen feiler det slike folk? Helvete heller, blir genuint sint av et skytespill når jeg møter slike idioter.

 

For evt. interesserte så har hun høy skillrating etter å ha campet spacectf..

Endret av Occi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Avgiftssoperne på Stortinget....lei av den forpulte formyndermentaliteten i Norge og at man ikke kan kose seg littegrann før det blir for dyrt !

 

Utvalget i norske butikker er elendig , dette er Norge og ikke noen jævla bananrepublikk.....

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...