Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer at jeg begynner å like mørkere musikk. Hører på noe av Dimmu Borgir nå, og jeg hater det ikke. Den jævla sersjanten på rekruttskolen vekket oss med to sanger av Dimmu Borgir når det var liksomkrig, og siden har jeg elsket de sangene :(

 

Og hvorfor er dette negativt? Du har funnet ny musikk du liker.

Lenke til kommentar

At tilstanden hos fansen til Bruce Springsteen blir rapportert som "Bieberske tilstander" i avisene... Seriøst...

Noen 97'ere som har sommerjobb i avisene tydeligvis. Neste overskrift blir vel "Springsteen leverte nesten like bra som Bieber"... *Grøss*

"Springsteen snart på Bieber-nivå!"

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

At tilstanden hos fansen til Bruce Springsteen blir rapportert som "Bieberske tilstander" i avisene... Seriøst...

Noen 97'ere som har sommerjobb i avisene tydeligvis. Neste overskrift blir vel "Springsteen leverte nesten like bra som Bieber"... *Grøss*

Hvorfor det? Biebers fans er ekstremt dedikerte og fanatiske, så mye at det er et fenomen uten like i dette tiåret og det er derfor en grei ting å si. Jeg ville ikke ha sagt det selv, men det er en enorm forskjell på å sammenligne fans og musikk.

Lenke til kommentar

Det var beskrevet at fansen hadde "bieberske tilstander" når de stod i kø og venta på Bruce Springsteen, og så nevnte artikkelfortatteren lenger nede i teksten at det egentlig var totalt motsatt enn bieber-tilstander blant fansen, mtp. de stilte seg rolig opp i kø, og ventet pent og pyntelig.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over aviser (og alle andre) som bruker sammenligninger "feil vei".

 

Ståle Solbakken er Norges svar på Alex Ferguson, men Alex Ferguson er ikke Skottlands svar på Ståle Solbakken.

 

 

For å unngå en drittstorm av bibelske proposjoner; nei, jeg sier ikke at Ståle Solbakken er like god som Fergie.

 

Lenke til kommentar

Irriterer at jeg begynner å like mørkere musikk. Hører på noe av Dimmu Borgir nå, og jeg hater det ikke. Den jævla sersjanten på rekruttskolen vekket oss med to sanger av Dimmu Borgir når det var liksomkrig, og siden har jeg elsket de sangene :(

 

Nei, nå må jeg høre på noe ambient for å balansere.

 

Ah, håper jeg får Dimmu Borgir på natta når jeg skal inn! :)Den musikken har nok motsatt effekt på meg, fenrik!

 

headbanger-392158.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spilte akkurat Age of Empires III mot en Japaner. Jeg sleit ordentlig i starten fordi det var den første gangen jeg i det hele tatt prøvde spillet. Etterhvert som spillet utartet seg og jeg begynte å bli vant med spillet så tok jeg rimelig fort overtaket. Etter en liten stund til så angriper hun meg fordi jeg fikk Spies(Mer eller mindre ser alt hun holder på med, hun hadde Infiltrators og gjorde akkurat det samme med meg men ble sur fordi mine var permanente.), det endte med at jeg angrep tilbake. Da jeg angrep tilbake ble hun sur og droppa spillet. Da jeg angrep for moro skyld litt tidligere i spillet reagerte hun også på samme måte.

 

Nå svarer hun ikke, og oppfører seg som en liten jente.

 

Utdrag av steam chatten.

 

Felnahkriin: I had 1130 points or whatever... You had like 570 :L

Henne: I'm still pissed.

Felnahkriin: It's a game, (Navn)...

Henne: And you're speaking to a Japanese woman.

Henne: A Korean would slap you. A Japanese person would be offended.

Felnahkriin: It was also your first game against someone else... You being offended is like me as a Norwegian going batshit cause you say you don't like nature... Or mountains... We can play a proper game when I get home again. <.<

Stillhet.

 

Blir irritert av sånt... -__-

Lenke til kommentar

Denne kom nettopp opp på facebook.

 

Er såååååå lei all fokuset rundt 22 juli. Give it up all ready! Nå har vi homofile som går i moske og folk som ikke hadde noe med det som skjedde som krever erstatning. Norge har opplevd EN... EEEEEEN terror aksjon.. Hvordan skal det bli om det kommer 10 til? Skal vi ha 11 føkkings sørgedager og enda mer avispiss om dette? Norge fikk en terroraksjon... Javell... Det er over... GIVE IT A FUCKING REST!
Lenke til kommentar

1+

 

Om alle land lager så mye ut av slike hendelser så lurer jeg på hvor drøyt mange flaggdager de har i Syria, Iraq, Afghanistan, Israel, Palestina osv.

Greit at "vi" snakker om det i dag, 1 år etter. Men ikke hver jævla dag hele året.. Media har nok tjent rått på denne hendelesen. Håper vi slipper å høre om 22.juli så mye de neste mnd.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Suck it up. Det er én dag at det er såpass mye. Og ja, det snakkes mye om ellers, bu fucking hu, det får dere faen meg tåle. Et år er ikke mye i det hele tatt, og å sutre over at noe slikt fortsatt snakkes om vitner på ekstrem egoisme. Jeg SKJØNNER at det kan bli mye for enkelte, det er ikke det. Men det er bare å tåle det! Hva er poenget med å gjøre en stor greie ut av at man ikke vil følge med, hvorfor føler dere for å utbasunere overalt at dere ikke vil ta del i det? Bare gjør som dere selv sier, IKKE ta del i det, men hold opp å gjør et poeng av det hele tiden. Det minner meg om barnslige små sutreunger i femte klasse, som synes de er sååååååååååååå kule fordi de ikke gjør som resten. "Jeg er så kul og kynisk og klarer stå i mot presset, se på meg, se på meg, seee på meg".

 

Faen ta dere. 77 mennesker er faen meg mange, og det kan ikke poengteres nok.

Og det er bare logisk at vi gjør så stor greie ut av det, når vi ikke opplever slikt til vanlig. Forhåpentligvis vil vi ikke oppleve mer av det heller.

Endret av HedvigR
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...