Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg også over at nettet i leiligheten her er bedrident. Sier ifra til hun jeg leier av, men nei, det tror hun ikke noe på og uansett så holder det til mitt bruk. Jeg laster ikke ned, men jeg liker å ha muligheten til å kunne lese litt nyheter og spille mitt favoritt-MMO innimellom.

Jeg skjønner ikke at dere orker å være avhengige av nett fra huseiere. Her jeg bor fikk vi installert egen linje med eget abonnement, da vi fort fant ut (huseieren var enig) at å dele linje var en dum idé.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som tapper en usannsynlig rytme med fingrene når de har på headset, for å vise at de har musikalske evner. new_woot.gif

Som en musikkelsker av uante grader, må jeg påpeke dette. Vi gjør det ikke for å vise våre musikalske evner, men fordi musikken rører slik ved vår sjel, at vi ikke kan la være å uttrykke det ved kroppen. Tromming med fingre, holde takten med beinet, nynne, nikke på hodet, etc.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at dere orker å være avhengige av nett fra huseiere. Her jeg bor fikk vi installert egen linje med eget abonnement, da vi fort fant ut (huseieren var enig) at å dele linje var en dum idé.

Det kommer etterhvert, har bare ikke hatt råd til det ennå.

 

Er også litt det at jeg egentlig kunne hatt bra nett her om hun jeg leier av bare hadde hørt på meg. Men nei, jeg har ikke peiling og det er tross alt hun som tok et 2 timers kurs hos Apple for å bli vist hvordan routeren fungerer.

 

Oh well, blir nok eget nett her snart tenker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

[#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk

 

X2. Datt helt ut en stund her. Fikk ikke svar fra serverne engang.

Vi trenger ikke en post her hver gang serveren ikke svarer.

 

 

Please stop.

 

Så snart serveren er i god stand, skal vi stoppe. Dette er nemmelig en ting som irriterer oss så grenseløst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kanskje for å irritere og klage over det, kunne vi kanskje donere litt småtterier, så eierne kan få råd til bedre servere og komponenter? Da vil vi også slippe å irritere oss over det.

 

On-topic: Folk som stadig vekk prøver på ironi/sarkasme/spøk over mail. Funker det? Nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skriver et langt og bra innlegg med mye menigsfull info. Såååå klikker forumet. Takk skal dere ha :hrm:

 

Stemmer for et lager der det vi skriver blir lagt inn og liggende rundt en time slik at vi unnslipper slikt tull som dette.

Jeg kopierer alltid lange innlegg (til utklippstavlen) før jeg poster de, nettopp for situasjoner som dette. :)

 

Redigert: Som Notelitten sa.

Endret av Runar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke alltid man husker på slikt og da er det spesielt irriterende. Og et hurtiglager vil fikse det ganske lett vil jeg tro.

Forumet har et "hurtiglager" hvis innlegg eller tråder forsvinner, tror jeg. Jeg mener ihvertfall å huske noe lignende. Det vanskelige med ditt problem er at hele forumet forsvinner, så et hurtiglager bygget inn i forumprogramvaren vil nok ikke virke. Men hvem vet, kanskje det er mulig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skriver et langt og bra innlegg med mye menigsfull info. Såååå klikker forumet. Takk skal dere ha :hrm:

 

Stemmer for et lager der det vi skriver blir lagt inn og liggende rundt en time slik at vi unnslipper slikt tull som dette.

 

 

Hadde samme greien i dag morres når jeg vraket liberalistenes drømmer i samfunnsdelen av forumet. :thumbdown:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg også over at nettet i leiligheten her er bedrident. Sier ifra til hun jeg leier av, men nei, det tror hun ikke noe på og uansett så holder det til mitt bruk. Jeg laster ikke ned, men jeg liker å ha muligheten til å kunne lese litt nyheter og spille mitt favoritt-MMO innimellom.

Jeg skjønner ikke at dere orker å være avhengige av nett fra huseiere. Her jeg bor fikk vi installert egen linje med eget abonnement, da vi fort fant ut (huseieren var enig) at å dele linje var en dum idé.

 

Jeg skal glede dere litt på min sorg.

 

Noen stikkord:

* 8 mann + huseier + leiligheten ved siden av.

* Router fra 2004

* Aktive nedlastere

* Aktive brukere

* Huseier som ikke forstår at det er routeren som er problemet, ikke linjen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange ting å skrive her ja... :p

- Syklister som sykler i vegen.

- Skiløperere (på rulleski) som holder seg midt i vegen.

- Folk som ikke bruker blinklys.

- Folk som ikke kan kjøre (Halve Haugesund med andre ord)

- Narkomane som klager over livet sitt når de frivillig begynte med stoff.

- Datamaskinen min.

- Tastaturet mitt.

- Datamusen min.

- Bilen min som trøbler.

- Tomme Cola-flasker.

- Tom lommebok... :D

 

Det var vel littegrann smått å komme med for denne gang. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...