Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Pluss er noe helt jævlig idiotiske greier. Spesielt når folk begynner med "At alle andre enn meg får pluss irriterer", bare for å fiske etter pluss. Det ender som oftest opp med at de får 15 pluss for en dårlig, meningsløs fjortisinnlegg.

 

Irriterer meg over at jeg skrev i denne tråden for noen dager siden, slik at jeg får oppdateringer om 90% fjortissklaging.

 

*slette fra mine innlegg*

 

Verre med fjortiser som later som de er voksen på forumet, men innleggene deres oser fjortis ut av.

 

EDIT: Hva faen er det med plussmafiaen forresten? Plutselig for en måned siden begynte noen å plusse unødvendig mye. Kan ikke se nedover en trådside engang nå uten å se minst 5 posts som har en pluss eller mer.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Humørsvingninger hos menn irriterer meg. Greit nok, vi har humørsvingninger vi óg, men det er ikke akkurat et ukjent fenomen hos kvinner. Menn skal liksom være mer stabile enn oss.

Først har ikke mannfolk følelser, og må være mer følelsesrike, kanskje gråte en skvett når vi ser på TV-serier.

Og nå er vi for humørsyke?

 

Nei uffa meg, aldri fornøyd dere kvinnfolk. :tease:

Lenke til kommentar

Humørsvingninger hos menn irriterer meg. Greit nok, vi har humørsvingninger vi óg, men det er ikke akkurat et ukjent fenomen hos kvinner. Menn skal liksom være mer stabile enn oss.

De fleste menn har jo humørsvingninger som alle andre, men kanskje i mindre omfang enn de fleste kvinner.

 

Menn er nok generelt sett mer stabile, det er nok ingen hemmelighet.

Lenke til kommentar

Vent litt nå, har du skrevet et bra innlegg?

 

 

Folk som prøver å være morsomme ved å snakke nedlatende om/ til andre.

Folk som tror jeg er 15

Folk som tror de er bedre enn andre

Folk som kritiserer andre, og spesielt de som kritiserer selv om de er mye verre selv.

 

 

( sikta ikke til McHansern på alle )

Endret av diskutant
Lenke til kommentar

Vent litt nå, har du skrevet et bra innlegg?

 

Folk som tror jeg er 15

Folk som tror de er bedre enn andre

( sikta ikke til McHansern på alle )

Når skal 15 åringen legge seg, signert Diskutant.

 

PS: Jeg er bedre enn andre. It's a fact.

 

______

 

Irriterer at dagen har gått så treigt i dag.

 

Irriterer at en eller annen har skrudd opp tempen på kontoret så det nærmer seg 30 grader. Sitter jo i t-skjorte.

Lenke til kommentar

Å det irriterer meg at det er så mye hetsing i denne tråden?

 

Det går slik:

 

Irriterer meg over fjortiss unger

 

Irriterer meg over fjortiss unger

Irriterer meg over folk som irriterer meg over fjortiser

 

Irriterer meg over fjortiss unger

Irriterer meg over folk som irriterer meg over fjortiser

 

Irriterer meg over folk som må skrive at de irriteres over andre.

Lenke til kommentar

Humørsvingninger hos menn irriterer meg. Greit nok, vi har humørsvingninger vi óg, men det er ikke akkurat et ukjent fenomen hos kvinner. Menn skal liksom være mer stabile enn oss.

De fleste menn har jo humørsvingninger som alle andre, men kanskje i mindre omfang enn de fleste kvinner.

 

Menn er nok generelt sett mer stabile, det er nok ingen hemmelighet.

Nettopp. Mindre omfang, mer stabile. Slik det skal være. Derfor irriterer menn med humør som skifter oftere enn været i England meg.

_________

 

Akkurat nå irriterer jeg meg over mamma.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Humørsvingninger hos menn irriterer meg. Greit nok, vi har humørsvingninger vi óg, men det er ikke akkurat et ukjent fenomen hos kvinner. Menn skal liksom være mer stabile enn oss.

De fleste menn har jo humørsvingninger som alle andre, men kanskje i mindre omfang enn de fleste kvinner.

 

Menn er nok generelt sett mer stabile, det er nok ingen hemmelighet.

Nettopp. Mindre omfang, mer stabile. Slik det skal være. Derfor irriterer menn med humør som skifter oftere enn været i England meg.

 

Akkurat nå irriterer jeg meg over mamma.

 

Er hun en mann ?

---------------------------------------

 

Irriterer meg at jeg klarte å snu døgnet enda en gang.

Lenke til kommentar

Nettopp. Mindre omfang, mer stabile. Slik det skal være. Derfor irriterer menn med humør som skifter oftere enn været i England meg.

 

Akkurat nå irriterer jeg meg over mamma.

 

Er hun en mann ?

---------------------------------------

 

Irriterer meg at jeg klarte å snu døgnet enda en gang.

Nei, selvfølgelig ikke. Jeg bare la til et nytt irritasjonsmoment. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...