Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater han skuespilleren Will Ferrell. For noe stinkende dritt han klarer å lage og likevel fortsette å få roller. Er han jødisk?

 

Alle rollene hans er like: Å spille skrikende, tåpelige manne-baby.

 

 

Ekstremt irriterende fyr! Gi pluss om du hater Will Ferrell!

Jeg elsker Will Ferrell jeg c:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Den Store Reisen"

 

De var i Mongolia og skulle fange unghester og brennemerke dem. Etter mye kaving og terror fanget de den ene hesten, og mens 5 mann holdt den i ro brennmerket de den. Alle lo og det var fryd og gammen mens hesten hylte. Så fikk han ene guttungen et spark fra hesten i magen, og han sprang bort og alle ble sympatiske og hysteriske og det kom trist pianomusikk.

Lenke til kommentar

"Den Store Reisen"

 

De var i Mongolia og skulle fange unghester og brennemerke dem. Etter mye kaving og terror fanget de den ene hesten, og mens 5 mann holdt den i ro brennmerket de den. Alle lo og det var fryd og gammen mens hesten hylte. Så fikk han ene guttungen et spark fra hesten i magen, og han sprang bort og alle ble sympatiske og hysteriske og det kom trist pianomusikk.

Flirer hver gang jeg ser den serien. Lo godt da han fikk sparket der ja.

 

 

Lo enda mer når hun jenta skulle bli gifta bort til en random afrikaner.

Lenke til kommentar

Jeg elsker Will Ferrell jeg c:

Jeg elsker å hate han :wee: .

Sammen med Nicholas Cage, Jim Carrey, Adam Sandler, Adrien Brody (som ligner Bear Grylls!), Angelina Jolie osv.

 

Mens en er inne på det. Artister og skuespillere som burde ha lagt opp for lenge siden, men enda spyr ut mer og mer drit og kun spiller på navnet sitt. Joda, en gang var de gode i sin rolle, men en dag tar glansen slutt, og flere har allede nådd denne dagen.

 

Ang. Den Store Reisen: Nå kan de se at det er ikke så jævlig kult når tullingene fra utlandet kommer og ikke bøyer seg etter kultur og skal ha så mye særbehandling ;) .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Er litt irriterende med de folka på Den store reisen ja. Greit, det er jævlig, men jeg savner litt at de virkelig går inn for å adapte til the shit. Slik som de gutta i Mongolia som ikke vil sove ute. Den første natta får de ikke sove, ok. Neste natt kanskje litt. Og så tredje natt er man så trøtt at man bare sovner uansett. Og da er det gjort. Det er ikke SÅ vanskelig. Det er litt respektløst slik de driver på.

Lenke til kommentar

"Den Store Reisen"

 

De var i Mongolia og skulle fange unghester og brennemerke dem. Etter mye kaving og terror fanget de den ene hesten, og mens 5 mann holdt den i ro brennmerket de den. Alle lo og det var fryd og gammen mens hesten hylte. Så fikk han ene guttungen et spark fra hesten i magen, og han sprang bort og alle ble sympatiske og hysteriske og det kom trist pianomusikk.

 

Hahaha! WTF! :!:

Lenke til kommentar

Er så møkk lei alle nyhetene om hvor mye en spesiell person tjener. Hver bidige avis har jo 10 artikler relatert til skattelister. Jeg bryr meg ikke om hva andre tjener...

 

Og alle som reklamerer med at du kan sjekke skattelistene på deres side.

Endret av Zt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...