Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor må verden hele tiden få vite hva fjortiser digger?!

 

Edit: litt feilformulering gitt

 

Enig, jeg går ikke rundt og prakker på alle andre artister jeg liker.

 

post-35043-1287466361,7846_thumb.png

 

071.gif071.gif071.gif

ENORM flashreklame midt i trynet. Jævla drittunge!

 

Argh, bortskjemt liten drittunge det der, ihvertfall etter bildet å dømme. >.<

 

Irriterer meg at jeg forsov meg, og venter på at jeg må gå til bussen.

 

Så jævla vanskelig det skal være å få tak i den jævelen av en elektriker. Koplet opp sikringene feil og må fikses asap, men han er helt borte.

 

Jævla slit å få tak i gode folk nå til dags.

 

Alle gjør feil.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Våkna med en helvetes smerte rundt venstre skulderblad og jeg klarer enda ikke se meg til venstre, høyre eller ned uten smerter. Kan heller ikke la kroppen slappe helt av uten at det gjør vondt, men jeg må presse brystkassa litt fram og se ut som en idiot for å holde smertene borte.

 

FUUUUUUUUUUUUUU-

 

Jeg må finne noen som kan massere meg asap.

Lenke til kommentar

Våkna med en helvetes smerte rundt venstre skulderblad og jeg klarer enda ikke se meg til venstre, høyre eller ned uten smerter. Kan heller ikke la kroppen slappe helt av uten at det gjør vondt, men jeg må presse brystkassa litt fram og se ut som en idiot for å holde smertene borte.

 

FUUUUUUUUUUUUUU-

 

Jeg må finne noen som kan massere meg asap.

 

Du har bare fått deg en kink i nakken, mest sansynelig pga at du har sovet i en hard vinkel. Det går over av seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At det skal være så vanskelig for skattetaten å ha tlf nr liggende på siden, hallo jeg må ringe regner med at jeg blir å krangle med de nissene, at det skal være så forbanna komplisert å få sendt skattekort hit.

Lenke til kommentar

Mr. A: Ja, det er flaue greier.

 

Jeg irriterer meg også over at nettet i leiligheten her er bedrident. Sier ifra til hun jeg leier av, men nei, det tror hun ikke noe på og uansett så holder det til mitt bruk. Jeg laster ikke ned, men jeg liker å ha muligheten til å kunne lese litt nyheter og spille mitt favoritt-MMO innimellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...