Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å ligge våken i senga om natten, og nesten ikke klare å holde øynene oppe på arbeid / skolen / fritiden. new_woot.gif

 

Folk som tapper en usannsynlig rytme med fingrene når de har på headset, for å vise at de har musikalske evner. new_woot.gif

 

Personer som påpeker når du spiser lite av en matrett med tilsynelatende overlegg, i den visshet at du ikke er særlig glad i retten og bare spiser for å være høflig. new_woot.gif

 

Dramaskrik ved pakking til hytteferie når man kjører bil til destinasjonen. At det er viktig å stå opp halv 8 og skyndte seg for å ikke miste tid, men kvelden derpå ikke ha noe å gjøre grunnet mangel på internett og annet media. new_woot.gif

 

Eldre som tror at visdom kommer med alder, og blander seg inn i arbeidet til profesjonelle og er i overkant engasjerte med å vise hva de kan.new_woot.gif

 

Skryting. Er et offer for dette selv. Jeg slår av skrøner, glemmer dem, og ser ut som et fjols når temaet blir nevnt og historien min har blitt en helt annen.new_woot.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Irriterer med at det er så mange hjemme nå. Vil ha fred.

 

Dunjakker ser generelt sett dumt ut.

 

Dagslinsene mine irriterer meg. Jeg vil ha månedslinser

 

Kjøp døgnlinser, er det jeg har, som er mye bedre. Har de på i 30 dager, uten å ta de av i det hele tatt, så kaster jeg de og tar på nye hver måned.

Endret av FrihetensRegn
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Folk som tror de kan lese løgner eller noe slikt, ved å bare se på øynene til folk.

Sånn der: "Se meg i øynene når du sier det!"

 

Hvis de skal se etter noe i øynene til folk som vitner om løgn, så er det blant annet at personen ubevisst unngår øyenkontakt, ser til sidene, eller har for mye øyenkontakt. Men denne faktoren blir jo ødelagt når personen gjøres bevisst på øyenkontakten.

 

Og folk som tror de har en spesiell evne til å lese andre mennesker.

Kommer med utsagn som: "Det er så lett å lese andre!"

Så har de ikke så mye som åpnet en bok om kroppsspråk en gang.

Greit at enkelte mennesker kanskje har større evne til å plukke opp flere signaler, men det trengs fortsatt kunnskap for å forstå signalene.

 

Guh, det er slitsomt når folk mangler selvinnsikt og tror de eier evner som de mest sannsynlig ikke har...

Endret av ikkespisgress
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...