Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som skal flørte og dele sexlivet sitt her på forumet, det gir en helt ny mening til "get a room".

 

For all del, jeg har ingenting imot at dere gjør hva dere gjør, men dere trenger ikke å taste det inn på forumet rett etter dere fikk oralsex. Det er hakket for mye detaljer til å kunne åpne en tråd på skolen eller lese på en mandags morgen.

Lenke til kommentar

Folk som skal flørte og dele sexlivet sitt her på forumet, det gir en helt ny mening til "get a room".

 

 

Sant. Kan godt lage en ny tråd.. "Fortell om oralsexen du fikk igår" Eller "fortell om sexlivet ditt her"

 

 

 

 

OneCall-reklamen irriterer. Det er dyrt selv om det skal være "billig"...

 

 

 

Jeg har en innrømmelse

 

 

var jeg som startet plussorgien nå

 

 

Gikk en liten faen gjennom meg

Takk.. Da vet vi iallfall at det er slutt! ;)

 

Endret av diskutant
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som skal flørte og dele sexlivet sitt her på forumet, det gir en helt ny mening til "get a room".

 

For all del, jeg har ingenting imot at dere gjør hva dere gjør, men dere trenger ikke å taste det inn på forumet rett etter dere fikk oralsex. Det er hakket for mye detaljer til å kunne åpne en tråd på skolen eller lese på en mandags morgen.

 

Kan du ikke bare se vekk? Eller ikke åpne trådene?

Lenke til kommentar

Folk som skal flørte og dele sexlivet sitt her på forumet, det gir en helt ny mening til "get a room".

 

For all del, jeg har ingenting imot at dere gjør hva dere gjør, men dere trenger ikke å taste det inn på forumet rett etter dere fikk oralsex. Det er hakket for mye detaljer til å kunne åpne en tråd på skolen eller lese på en mandags morgen.

 

Kan du ikke bare se vekk? Eller ikke åpne trådene?

 

Lukke øynene? Hadde dette vært i politisk sammenheng så hadde du blitt totalt flamet av moralister.

 

Jeg snakker av prinsipper og respekt. Dessuten er det ikke nødvendig å lage en så veldig stor sak ut av det, for selv den bitre smaken til gulerøtter irriterer meg, men vi trenger ikke å "lukke smaksløkene" der.

 

Prinsipper.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg skrev et innlegg nettopp hvor jeg trodde jeg skrev noe feil og retta på det etterpå, men så viste det seg at ordet var riktig til å begynne med, så jeg måtte redigere det igjen. Så jeg redigerte det for ingenting.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...