Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eksamen i Data & Elektronikk begynner i morgen. Gruer meg, og er så usikker på hva jeg bør pugge på. Bare håper jeg ikke får Lego eller feilsøking på forsterker.

 

Også er det et helikopter som flyr 100 meter unna huset mitt og løfter noe materiale. Begynner å bli irriterende, for det bråker noe veldig, selv om det er litt tøft å se på.

Lenke til kommentar

Dette irriterer meg ikke den forstand, men jeg synes det er så ufattelig teit at jeg nesten blir irritert.

 

Hurtigruta Carglass.

 

 

Fy faen for et teit firmanavn. Et av de dummeste jeg har sett, helt sant. Kjører forbi et stort skilt hver dag og kjenner det knyter seg litt i magen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fyyyy faen!

 

Fikk forespørsel om jeg kunne kjøre en tur på 20 minutter for 500 kroner på lørdag. Porschen hans skulle jeg får ha hele dagen. Selvfølgelig reiser jeg til utlandet på fredag... Seat leiebil waddup

 

Kommer ALLTID opp slike ting når jeg har planer som ikke kan gjøres om

 

 

Hvem er pappaen din? Hvor i alle dager finner du alle disse rikfolkene/ bilene deres, og hvorfor spør de alltid deg? :p

Lenke til kommentar

Fyyyy faen!

 

Fikk forespørsel om jeg kunne kjøre en tur på 20 minutter for 500 kroner på lørdag. Porschen hans skulle jeg får ha hele dagen. Selvfølgelig reiser jeg til utlandet på fredag... Seat leiebil waddup

 

Kommer ALLTID opp slike ting når jeg har planer som ikke kan gjøres om

 

 

Hvem er pappaen din? Hvor i alle dager finner du alle disse rikfolkene/ bilene deres, og hvorfor spør de alltid deg? :p

Bor i Stavanger, sikkert den byen med mest Porsche-tetthet i hele Norge..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...