Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eksamen i Data & Elektronikk begynner i morgen. Gruer meg, og er så usikker på hva jeg bør pugge på. Bare håper jeg ikke får Lego eller feilsøking på forsterker.

 

Også er det et helikopter som flyr 100 meter unna huset mitt og løfter noe materiale. Begynner å bli irriterende, for det bråker noe veldig, selv om det er litt tøft å se på.

 

Jeg brukte 0 minutter på å lese til eksamen i Data og Elektronikk. Kom unna med en sterk 5 uten spesielle problemer. Generelt sett er det mye lettere enn folk vil ha det til, om du ikke har merket det allerede. Enten det, eller så var lærerne jeg hadde der jeg gikk ekstremt greie på karakterer. De var jo greie ellers så skulle ikke forundre meg. Den ene læreren kom alltid 5-20 min for sent fordi han skulle få ungen i barnehagen og han andre avsluttet timen 5-20 minutter før.

Lenke til kommentar

Eksamen i Data & Elektronikk begynner i morgen. Gruer meg, og er så usikker på hva jeg bør pugge på. Bare håper jeg ikke får Lego eller feilsøking på forsterker.

 

Også er det et helikopter som flyr 100 meter unna huset mitt og løfter noe materiale. Begynner å bli irriterende, for det bråker noe veldig, selv om det er litt tøft å se på.

 

Jeg brukte 0 minutter på å lese til eksamen i Data og Elektronikk. Kom unna med en sterk 5 uten spesielle problemer. Generelt sett er det mye lettere enn folk vil ha det til, om du ikke har merket det allerede. Enten det, eller så var lærerne jeg hadde der jeg gikk ekstremt greie på karakterer. De var jo greie ellers så skulle ikke forundre meg. Den ene læreren kom alltid 5-20 min for sent fordi han skulle få ungen i barnehagen og han andre avsluttet timen 5-20 minutter før.

Begynner å lure på om du gikk på samme skole som jeg gjør nå, for det er akkurat slik du beskriver det. Mye latskap, enkelt og greit.

Hva var oppgaven du fikk på eksamen?

Lenke til kommentar

Eksamen i Data & Elektronikk begynner i morgen. Gruer meg, og er så usikker på hva jeg bør pugge på. Bare håper jeg ikke får Lego eller feilsøking på forsterker.

 

Også er det et helikopter som flyr 100 meter unna huset mitt og løfter noe materiale. Begynner å bli irriterende, for det bråker noe veldig, selv om det er litt tøft å se på.

 

Jeg brukte 0 minutter på å lese til eksamen i Data og Elektronikk. Kom unna med en sterk 5 uten spesielle problemer. Generelt sett er det mye lettere enn folk vil ha det til, om du ikke har merket det allerede. Enten det, eller så var lærerne jeg hadde der jeg gikk ekstremt greie på karakterer. De var jo greie ellers så skulle ikke forundre meg. Den ene læreren kom alltid 5-20 min for sent fordi han skulle få ungen i barnehagen og han andre avsluttet timen 5-20 minutter før.

Begynner å lure på om du gikk på samme skole som jeg gjør nå, for det er akkurat slik du beskriver det. Mye latskap, enkelt og greit.

Hva var oppgaven du fikk på eksamen?

 

Var forholdvis lett oppgave. Skulle sette opp FTP/Webserver og dele noen mapper og CD-rom på en stasjonær pc slik at jeg kunne koble til og bruke det fra en bærbar pc. Ganske idiotisk opplegg da dette ble utført på SP1 av XP som suger ræv i forhold til W7 på akkurat det området.

 

Folk som laster opp vidoer på Youtube og skriver HD. Så er det enten 360p eller 360p oppskallert til 720p. Good job. Dere har skjønt hvordan det fungerer!

 

Samme med folk som faen ikke kan encode og laster opp en video som enten hakker, jævlig lav bitrate som fører til dårlig bildekvalitet uansett eller elendig lydkvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...