Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt det store problemet :)

 

Jeg ser ett jævlig stort problem, omtrent på samme linje som dette.

 

Hvorfor skal staten være barnepasser for folket? Hva hvis du skal ta bilen til utlandet? Dessuten, hvem sa at fuckwits som kjører i 200 på en enfeltsvei fra 1800-tallet dør er en dårlig ting? Natural selection and all.

 

Begynn å spis hvitløk. Det styrker immunforsvaret, og jeg har knapt vært syk siden jeg begynte med det for noen år siden.

 

Hvitløk er ofte en ingrediens i maten jeg spiser. Jeg blir fortsatt syk jævlig ofte. Det er ikke en cure-all fix du gir det der.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Helt enig der. Folk er for pysete og hårsåre i våre dager. Men det verste jeg vet i den kategorien er nok 'omvendt rasisme'. Dvs om en neger mobber en hvit kaller folk det omvendt rasisme? Det er bullshit. Skulle det vært omvendt rasisme måtte en neger ha sagt at han liker hvite folk pga hudfargen. Jerry Seinfeld hadde en bra kommentar på det der: "It's not racism if I say I like the Chinese!" :p

 

In other news hadde jeg nettopp fader'n på besøk. Det i seg selv er irriterende nok, men når han har to timers kjøring for å komme hit, det er søndag og han ringte først når han stod rett utenfor døren er det helt klart ren idioti fra hans side. I tillegg var jeg ganske opptatt, men han regnet med jeg kunne droppe det en stund. (jeg ble jo nødt til det da han har to timers kjøring hjem igjen, men helvete heller! Tenke, mann!) Samme fyr skulle hente meg etter jobb for noen få år siden, men presterte å dukke opp en halvtime for tidlig og regnet med jeg ikke hadde noe å gjøre uansett. Han ble faktisk overrasket over at jeg ikke bare hadde veldig mye å gjøre og fint kunne jobbet overtid, men alle på jobben sa jeg var svært populær der og spøkte med alle om det meste, selv sjefen. (når sjefen dukket innom jobben med blåveis ble det en del ting å "holde et øye med" og så videre. Hihi. Han igjen diskuterte med noen andre på et møte jeg var på om jeg skulle få blomster for fin innsats, og sjefen sa jeg kunne få en stor, fin blåveis. Litt av en sjef, det der.) :p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

 

"I'm going to use the word "nigger" quite liberally (...) so I'm very sorry that it's upsetting to white people recently. But you see that word was designed to hurt me, in fact it was on this planet before I even got here. And if something is designed to hurt you, what you do? You don't let it." - Reginald D. Hunter

Lenke til kommentar

Begynn å spis hvitløk. Det styrker immunforsvaret, og jeg har knapt vært syk siden jeg begynte med det for noen år siden.

 

Ja, får prøve på det. Immunforsvaret mitt er piss, skikkelig frustrerende å bli så ofte syk. Ekstra gale dette året må jeg si. 3 ganger syk før sommerferien, omfg.

Menmen..

 

 

Har fremføring i morgen i engelsk, om brenselceller (fuel cells), og jeg vet ikke rett og slett, om hun læreren kommer til å forstå noe som helst. Er snakk om anode, katoder og ioner, protoner og slikt.

Tenkte først å ha om matte hvor vi skulle regne ut forskjellige ting, men da sa hun: "ja men eg kan jo ikkje matte".

Etter hun sa det har jeg begynt å tvile på det jeg skal fremføre, protoner, ioner og brenselceller generelt. Kommer til å tenke hele tiden på "skjønner hun dette her, må jeg skrive det enklere, burde jeg forklare hva protoner og ioner er" og vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.

 

Irriterer meg så jævlig at jeg kanskje må bruke tid på å forklare alt dette basic greiene!

Eller hva tror dere?

Skal jeg bare ha det slik og bare drite i om hun ikke kan det? Er det min jobb å forklare/sørge for at hun kan/vet hva det er snakk om?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Du får lån etter foreldrenes inntekt. Gå på lånekassen.no og søk om stipend (regner med det er VGS det er snakk om) så får du et gjeldsbrev du må signere og sende inn på begynnelsen av skoleåret.

 

Skal inn på universitet fra høsten av, så er ikke snakk om vgs nei! :p

Lenke til kommentar

Du som er ekstra puslete da.

 

Mulig det. Jeg har derimot ikke blitt fort syk hele livet mitt, det er noe som har begynt å skje de siste 5 årene.

 

Irriterer stort at i dagens samfunn blir alt oppfattet rasistisk. Går jo ikke an å omtale mørkhudede uten at noen blir støtt..view=findpost&p=19364954

 

En pluss er ikke nok. Word.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...