Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du har planer om å stelle til båten året rundt, flere timer med bunnsmøring, vasking og slikt. - Er det det beste kjøpet.

 

Om du derimot vet at du kommer til å stelle bra med båten i en uke, for å så parkere den permanent; ville jeg gått for en ATV. - Båter er gjerne dyrt å ha, og vanskelig å selge til en fornuftig pris.

 

Har ikke tenkt å stelle båten hele tiden, men jeg vil tro det blir litt gøy å stelle sin egen båt. Har kun plastbåt nå så stelling er det ikke på den. Har ihvertfall ikke gjort noe :p

 

Ja, og ATV'en kan jeg bruke fram og tilbake fra skolen (når jeg får lov til det), men da blir det kun en båt (har 2 båter tilsammen, en min og familien sin), men kanskje det holder med kun..

 

Off.. :/ Kanskje jeg kan kjøpe først en ATV og se hvor mye den blir brukt, hvis ikke selge og kjøpe båt, men da er jeg redd for at båtutvalget er minsket da sommeren er her og alle skal ha båt, hvis ikke folk allerede har kjøpt da!

Lenke til kommentar

Folk som hater Justin Bieber bare fordi det er kult. Han virker som en helt ok gutt som er helt grei til å synge. Er personlig ikke noe fan av det autotune pisset så klart, men han er jo ikke noe verre en Flo rida og alle de. De vistene er også så sinnssykt oppbrukt, var litt gøy i begynnelsen når han var en liten faggot som løp rundt med stemmeskiftet å gaula om kjærlighet. 4 senere? Not so much..

 

Kommentaren på vg artikkelen om Justin Bieber er spesielt irriterende. Sykt kult å klikke seg inn på en vg artikkel om han for så å skrive "Faen justin bieber suger" - 100 likes, yeaaah nå er jeg sinnsykt kul assss! Jævla bondeknøler. Nå bør det nevnes at de små fjortis fansene hans er like ille.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Tomflasker:

Vet ikke hvordan det er hjemme hos dere, men hos oss er de alle samlet i et skap som ligger i 'under vasken høyde'. Dette betyr at jeg må bøye meg ned for å ta ut flaskene, noe som som oftest ender med at alle flaskene får en domino-effekt når jeg glipper en av dem. Lyden av flaskene som faller graver seg langt inne i hjernen din, og det skaper en ekstrem irritasjon.

 

Støvsuging:

Her er det mange forskjellige ting som er irriterende. Vi kan vel starte med det som kommer først; støpselet. I det du setter støpselet inn i stikkontakten, begynner støvsugeren å gå fordi en eller annen slarsk som har brukt støvsugeren før deg ikke orket å skru av støvsugeren før han trakk ut støpselet.

Deretter har vi ledningen; ja, den helvetes irriterende tingen som skal henge seg opp i alt, og nekter å være der du vil den skal være. Jeg kunne holdt et 9 timers foredrag uten pause om all irritasjonen som skapes ved å støvsuge, men jeg lar være!

Lenke til kommentar

Funcom support som er udugelige. Klarer f*** ikke å låse opp kontoen min.

Har gjennomført en password recovery, men passordet funker ikke!!

Support tror jeg skriver passordet feil, men jeg har både kopiert det fra eposten og skrevet det korrekt 4 ganger nå. (mer enn 5 ganger og kontoen blir låst igjen, noe den tydeligvis allerede er)..

 

Blir så irritert at jeg skal bruke masse tid på å forklare problemet opptil flere ganger uten at support forstår at det er systemet deres som har sviktet. IRRITERENDE!

 

Det værste av alt er kanskje at jeg faktisk gidder å bruke tid på dette.... på bursdagen min!

Lenke til kommentar

Faen ass, hater dager når alt går bare galt, fra morgen til kveld, både jobb og privat. Sånne dager er irriterende.

 

Edit: Irriterer meg også at jeg har blitt "i siste liten"-person der jeg kommer på og gjør ting i siste liten, på kort tid. Typisk scumbag brain som ikke tenker i tide.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

At Dagbladet ikke har en knapp som heter: "Forsiden uten Justin Bieber".

 

Ja, jeg måtte. Det er for øvrig nesten like irriterende når forsider nærmest blir fylt opp med idotiske ting fra topp til bunn. Ala det som skjer når det er MGP.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...