Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Man jager utopier. Det finnes ikke ressurser til å straffeforfølge "drittsekkoppførsel", det blir bare nok et svart hull på politiets statistikker. Det er heller ikke mulige bevise hvorvidt et par var enige om kondom på forkant, med mindre man proklamerte det høyt.

 

Det er generelt mye lovgivning ute og går som ser ut til å være basert på at tanken om at "hadde det ikke vært fint om alle gjorde sånn og sånn" uten å ta høyde for det praktiske elementet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo bare Pochahontas/New World-RipOff anywayzz... :p

 

Avatar irriterte meg, ja. Faen for en dritthandling. Den jævla armadaen av helikoptere, soldater, våpen, fly og eksplosiver på slutten og så skal liksom de apene som fortsatt flyr på pappegøyer og kaster spyd overvinne de...troverdig? Skulle jeg ha skrevet om Avatar hadde hadde militæret utryddet/truet vekk aperasen og forsynt seg grovt av reservoirene vi trengte mot miljøkrisa eller hva det var...

 

Og han hovedpersonen skulle hvertfall ikke prestert å forelske seg i et utenomjordisk vesen.

 

Tror ikke du har sett Avatar. Du har nok sett en annen film ;)

 

Ellers har du nok bare hatt en veldig dårlig forutsetning for å forstå filmen eller like den. Kanskje dårlig bilde, lyd, kanskje du var full? :)

 

Avatar er nok noe av det bedre som er laget siden tidenes morgen, og det ekstremt fåtallet som ikke likte den, liker vel sannsynligvis ikke SciFi i det hele tatt.

Halve filmhylla mi er Sci-fi, og jeg syntes Avatar var, meh. Hatet ikke filmen, gikk an å se på, men synes ikke det var noe å rope hurra for heller. Nei, sett heller på en av de gamle Star Wars filmene, eventuelt Big Trouble In Little China. :wee:
Lenke til kommentar

Er jo bare Pochahontas/New World-RipOff anywayzz... :p

 

Avatar irriterte meg, ja. Faen for en dritthandling. Den jævla armadaen av helikoptere, soldater, våpen, fly og eksplosiver på slutten og så skal liksom de apene som fortsatt flyr på pappegøyer og kaster spyd overvinne de...troverdig? Skulle jeg ha skrevet om Avatar hadde hadde militæret utryddet/truet vekk aperasen og forsynt seg grovt av reservoirene vi trengte mot miljøkrisa eller hva det var...

 

Og han hovedpersonen skulle hvertfall ikke prestert å forelske seg i et utenomjordisk vesen.

 

Tror ikke du har sett Avatar. Du har nok sett en annen film ;)

 

Ellers har du nok bare hatt en veldig dårlig forutsetning for å forstå filmen eller like den. Kanskje dårlig bilde, lyd, kanskje du var full? :)

 

Avatar er nok noe av det bedre som er laget siden tidenes morgen, og det ekstremt fåtallet som ikke likte den, liker vel sannsynligvis ikke SciFi i det hele tatt.

Halve filmhylla mi er Sci-fi, og jeg syntes Avatar var, meh. Hatet ikke filmen, gikk an å se på, men synes ikke det var noe å rope hurra for heller. Nei, sett heller på en av de gamle Star Wars filmene, eventuelt Big Trouble In Little China. :wee:

 

Men nå snakker du jo om kult-filmer.

 

Du kan ikke sammenligne StarWars med Avatar.

 

Det blir som å sammenligne en Volvo Amazon med en Lamborghini.

 

Kult-fans vs vanlige filmfans. Skjønner?

 

Og blandt nye normale filmer scorer Avatar 10 av 10 i boken min hvertfall. Ingen over, men Transformers ligger ved siden av.

Lenke til kommentar

Er jo bare Pochahontas/New World-RipOff anywayzz... :p

 

Avatar irriterte meg, ja. Faen for en dritthandling. Den jævla armadaen av helikoptere, soldater, våpen, fly og eksplosiver på slutten og så skal liksom de apene som fortsatt flyr på pappegøyer og kaster spyd overvinne de...troverdig? Skulle jeg ha skrevet om Avatar hadde hadde militæret utryddet/truet vekk aperasen og forsynt seg grovt av reservoirene vi trengte mot miljøkrisa eller hva det var...

 

Og han hovedpersonen skulle hvertfall ikke prestert å forelske seg i et utenomjordisk vesen.

 

Tror ikke du har sett Avatar. Du har nok sett en annen film ;)

 

Ellers har du nok bare hatt en veldig dårlig forutsetning for å forstå filmen eller like den. Kanskje dårlig bilde, lyd, kanskje du var full? :)

 

Avatar er nok noe av det bedre som er laget siden tidenes morgen, og det ekstremt fåtallet som ikke likte den, liker vel sannsynligvis ikke SciFi i det hele tatt.

Halve filmhylla mi er Sci-fi, og jeg syntes Avatar var, meh. Hatet ikke filmen, gikk an å se på, men synes ikke det var noe å rope hurra for heller. Nei, sett heller på en av de gamle Star Wars filmene, eventuelt Big Trouble In Little China. :wee:

 

Men nå snakker du jo om kult-filmer.

 

Du kan ikke sammenligne StarWars med Avatar.

 

Det blir som å sammenligne en Volvo Amazon med en Lamborghini.

 

Kult-fans vs vanlige filmfans. Skjønner?

 

Og blandt nye normale filmer scorer Avatar 10 av 10 i boken min hvertfall. Ingen over, men Transformers ligger ved siden av.

:nei:

Lenke til kommentar

For min del er Transformers filmene noe jeg vil kalle 100% søppel. Tror faktisk jeg sovnet den gangen jeg ble tvunget med på kino. Grøss

 

On-Topic: Irriterer meg at folk synes Transformers er et mesterverk av en film, da enhver med 2 hjerneceller kan se at den kun inneholder hjernedød action uten mål og mening.

Og ja. det er "kun underholdning", men hva fan. Man kan vel være litt kritisk hvis man først skal bedøve sinnet.

Endret av Neptjune
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For min del er Transformers filmene noe jeg vil kalle 100% søppel. Tror faktisk jeg sovnet den gangen jeg ble tvunget med på kino. Grøss

 

On-Topic: Irriterer meg at folk synes Transformers er et mesterverk av en film, da enhver med 2 hjerneceller kan se at den kun inneholder hjernedød action uten mål og mening.

Og ja. det er "kun underholdning", men hva fan. Man kan vel være litt kritisk hvis man først skal bedøve sinnet.

 

Omg DU er dum du.

 

Det er det mest hjernedøde inlegget jeg har lest på lenge.

 

Transformers filmene er et mesterverk på mange måter.

 

- Original idé

- Ekstremt høyt budsjett gir mange muligheter

- 3D effekter som har kostet så mye at det har medført revolusjonerende utvikling i deler av 3D verden og spesialeffekter

- Utrolig kreativ action. Som på 3-eren når de sklir ned skyskraperen som holder på å rase. Sykere og mer strøken 3D samt strøknere action skal man lete lenge etter.

 

Så for dem som ikke bare er interessert i et renspikret manus som fortjener 500 oscar priser, så har transformers utrolig mye å by på. Spesielt når man jobber med spesialeffekter på fritid eller jobb selv.

 

Om man skal snakke kvalitet så er det helt relativt. Du tenker kanskje at Shawshank Redemption var bra? joda, utrolig bra gjennomført film. Men fanden å kjedelig den er å sitte og se på, for mange. Jeg likte den men ser den ALDRI på nytt, for den er såpass treg at jeg ikke klarer det. Og småbarn liker jo barnetv mye bedre enn james bond. Så det betyr jo at barnetv også er bra, for mange. - Men ikke at James Bond er dårlig!!

 

Hvis du tar mitt poeng så skjønner du at jeg prøver å illustrere et poeng om at alt er relativt og at du burde tenke deg om dersom du skal komme med et så dumt utsagn enda en gang ;)

Endret av IceBlitz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

For min del er Transformers filmene noe jeg vil kalle 100% søppel. Tror faktisk jeg sovnet den gangen jeg ble tvunget med på kino. Grøss

 

On-Topic: Irriterer meg at folk synes Transformers er et mesterverk av en film, da enhver med 2 hjerneceller kan se at den kun inneholder hjernedød action uten mål og mening.

Og ja. det er "kun underholdning", men hva fan. Man kan vel være litt kritisk hvis man først skal bedøve sinnet.

 

Omg DU er dum du.

 

Behold: Den beste måten å starte et innlegg i en diskusjon på.

 

Congratulatore!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For min del er Transformers filmene noe jeg vil kalle 100% søppel. Tror faktisk jeg sovnet den gangen jeg ble tvunget med på kino. Grøss

 

On-Topic: Irriterer meg at folk synes Transformers er et mesterverk av en film, da enhver med 2 hjerneceller kan se at den kun inneholder hjernedød action uten mål og mening.

Og ja. det er "kun underholdning", men hva fan. Man kan vel være litt kritisk hvis man først skal bedøve sinnet.

 

Omg DU er dum du.

 

Behold: Den beste måten å starte et innlegg i en diskusjon på.

 

Congratulatore!

 

 

Jaja, men det er da min subjektive mening fra min oppfattelse av han som skrev noe så dumt da ;)

 

Mulig det gjør meg dum? :dribble:

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

For min del er Transformers filmene noe jeg vil kalle 100% søppel. Tror faktisk jeg sovnet den gangen jeg ble tvunget med på kino. Grøss

 

On-Topic: Irriterer meg at folk synes Transformers er et mesterverk av en film, da enhver med 2 hjerneceller kan se at den kun inneholder hjernedød action uten mål og mening.

Og ja. det er "kun underholdning", men hva fan. Man kan vel være litt kritisk hvis man først skal bedøve sinnet.

 

Omg DU er dum du.

 

Det er det mest hjernedøde inlegget jeg har lest på lenge.

 

Transformers filmene er et mesterverk på mange måter.

 

- Original idé

- Ekstremt høyt budsjett gir mange muligheter

- 3D effekter som har kostet så mye at det har medført revolusjonerende utvikling i deler av 3D verden og spesialeffekter

- Utrolig kreativ action. Som på 3-eren når de sklir ned skyskraperen som holder på å rase. Sykere og mer strøken 3D samt strøknere action skal man lete lenge etter.

 

Så for dem som ikke bare er interessert i et renspikret manus som fortjener 500 oscar priser, så har transformers utrolig mye å by på. Spesielt når man jobber med spesialeffekter på fritid eller jobb selv.

 

Om man skal snakke kvalitet så er det helt relativt. Du tenker kanskje at Shawshank Redemption var bra? joda, utrolig bra gjennomført film. Men fanden å kjedelig den er å sitte og se på, for mange. Jeg likte den men ser den ALDRI på nytt, for den er såpass treg at jeg ikke klarer det. Og småbarn liker jo barnetv mye bedre enn james bond. Så det betyr jo at barnetv også er bra, for mange. - Men ikke at James Bond er dårlig!!

 

Hvis du tar mitt poeng så skjønner du at jeg prøver å illustrere et poeng om at alt er relativt og at du burde tenke deg om dersom du skal komme med et så dumt utsagn enda en gang ;)

 

Så hvis et spill har bra grafikk er det nok å kalle det et mesteverk? Men det er greit. Du er ikke kvalitetsbevisst så lenge du blir matet med fancy 3-d effekter og roboter som sklir ned en skyskraper.

Beklager hvis jeg traff en nerve blant all runkingen til spesialeffektene asså.

 

 

On-topic: Irriterer meg at folk faktisk blir tilfredstillt av hjernedøde actionfilmer. Sitte i 3 timer og se gigantiske roboter slåss og lage leven, og deretter gå ut av kinoen å tenke "Fy faen for en bra film!"

 

 

 

* Og jeg sier ikke at jeg har bedre filmsmak enn folk som liker Transformers etc, men for å ta et teit eksempel:

 

Jeg sitter å spiser en et stykke biff og ser du sitter med en fersk hundebæsj.

Da må jeg få påpeke at biffen min er laget med litt mer kjærlighet og stil, men smak og behag.

Noen liker biff, andre liker bæsj.

Endret av Neptjune
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og blandt nye normale filmer scorer Avatar 10 av 10 i boken min hvertfall. Ingen over, men Transformers ligger ved siden av.

 

Nå skal du selvsagt få lov til å ha din egen smak. Det har alle. Men der tror jeg du mistet all kredibilitet blant de fleste andre på dette forumet. For å si det på en fin måte; vi andre holder heller ikke Transformers over Avatar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Dette irriterer meg. Det virker som om folk går inn for å forsøple mest mulig for å vise hvor "dumt" det er at streiken fører til at bosset ikke blir hentet. De har satt ut paller og et balkongbord bare for å toppe det, og halvparten av søppelet kunne ha vært kastet i papir eller plastdunken.

 

Ikke har de giddet å knytte igjen posene skikkelig heller, men jeg er sikker på at det er de samme som skriver inn kommentarer under avisartikler og sender inn meldinger til Summetonen i BA og klager over hvor mye rottefare det er og hvordan de som streiker burde være fornøyd med lønna de har osv.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Og blandt nye normale filmer scorer Avatar 10 av 10 i boken min hvertfall. Ingen over, men Transformers ligger ved siden av.

 

Nå skal du selvsagt få lov til å ha din egen smak. Det har alle. Men der tror jeg du mistet all kredibilitet blant de fleste andre på dette forumet. For å si det på en fin måte; vi andre holder heller ikke Transformers over Avatar.

 

Høh? Hehe nå var du litt morsom :)

 

Vet ikke om du vet hva kredibilitet betyr, men det betyr igrunn troverdighet.

 

Så hvis jeg liker Avatar skikkelig godt skal ikke folk tro på ting jeg sier? Dette gav meg lite mening :)

Lenke til kommentar

For min del er Transformers filmene noe jeg vil kalle 100% søppel. Tror faktisk jeg sovnet den gangen jeg ble tvunget med på kino. Grøss

 

On-Topic: Irriterer meg at folk synes Transformers er et mesterverk av en film, da enhver med 2 hjerneceller kan se at den kun inneholder hjernedød action uten mål og mening.

Og ja. det er "kun underholdning", men hva fan. Man kan vel være litt kritisk hvis man først skal bedøve sinnet.

 

Må du være så spesiell?

Lenke til kommentar

Og blandt nye normale filmer scorer Avatar 10 av 10 i boken min hvertfall. Ingen over, men Transformers ligger ved siden av.

 

Nå skal du selvsagt få lov til å ha din egen smak. Det har alle. Men der tror jeg du mistet all kredibilitet blant de fleste andre på dette forumet. For å si det på en fin måte; vi andre holder heller ikke Transformers over Avatar.

 

Høh? Hehe nå var du litt morsom :)

 

Vet ikke om du vet hva kredibilitet betyr, men det betyr igrunn troverdighet.

 

Så hvis jeg liker Avatar skikkelig godt skal ikke folk tro på ting jeg sier? Dette gav meg lite mening :)

 

Jeg vet hva kredibilitet betyr. Hva er poenget ditt ellers?

Lenke til kommentar

Og blandt nye normale filmer scorer Avatar 10 av 10 i boken min hvertfall. Ingen over, men Transformers ligger ved siden av.

 

Nå skal du selvsagt få lov til å ha din egen smak. Det har alle. Men der tror jeg du mistet all kredibilitet blant de fleste andre på dette forumet. For å si det på en fin måte; vi andre holder heller ikke Transformers over Avatar.

 

Høh? Hehe nå var du litt morsom :)

 

Vet ikke om du vet hva kredibilitet betyr, men det betyr igrunn troverdighet.

 

Så hvis jeg liker Avatar skikkelig godt skal ikke folk tro på ting jeg sier? Dette gav meg lite mening :)

 

Jeg vet hva kredibilitet betyr. Hva er poenget ditt ellers?

 

Men så svar meg på spørsmålet mitt da:

 

"Så hvis jeg liker Avatar skikkelig godt skal ikke folk tro på ting jeg sier? Dette gav meg lite mening :) "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...