Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå drikkes det! Dette er den beste tråden på forumet, så jeg gidder virkelig ikke å poste noen annen plass lenger. Når jeg sjekker diskusjon går jeg alltid hit først.

Noe som irriterer meg er når fulle folk skriver feil.

Det er en ting jeg aldri mister i fylla og det er rettskriving.

• Liker 3
Skrevet

Folk som ikke skrur av støvsuger, hårføner o.l. før de drar ut kontakta. Skvetter som helvete hver gang jeg plugger i fordi de starter opp for full guffe.

• Liker 4
Skrevet

Fordi ungdommer i dag bortskjemte jævler som aldri får det godt nok. Så godt som hele gjengen.

Og nå irriterer jeg meg over at allerede er på god vei til å bli han sutrete bestefaren i hjørnet som ingen egentlig liker.

Skrevet (endret)

Er så deilig å se når bortskjemte drittunger plutselig ikke har mor og far til å betale for seg lenger, og får virkeligheten slengt i fleisen :)

Endret av TMB
  • Liker 3
Skrevet

Folk som triller handlevogner til parkeringsplassen, laster varene over i bilen og kjører bort, med handlevogna stående igjen midt i parkeringsplassen. Hvor lat går det an å bli? Hvem tror du skal rydde etter deg? Du har handlet på Kiwi, ikke vært på en femstjerners hotell og bestilt romservice.

Skrevet

Konfirmerte meg for 2 år siden. Fikk 3000kr og en dress. Ble strålende glad! Jeg blir skikkelig irritert over folk som sutrer over at de "bare" fikk 13.000kr.

• Liker 4
Skrevet

De som jobber der kan rydde.

Når man tar handlevogner som står inne i butikken og drar de ut på parkeringsplassen 50m unna, som ikke tilhører butikken, så er det ganske douche spør du meg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...