Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La oss nå tenke oss, at noen på tull hadde puttet en tampong (f.eks. dyppet i sprit eller noe for "skøy") såvidt inn i bakenden på en fur som lov å sov - noen som kan tenke seg at det hadde fått samme resultat?

 

En ting er at det er fullstendig idiotisk, en annen ting er at det er et hån mot de som faktisk har blitt voldtatt - og gjerne opplevd at gjerningsmannen har ftt lavere straff enn dette.

 

En grei erstatningssum. (40-60k?) og samfunnsstraff (evt. beting fengsel) for seksuelt krenkende atferd burde være øvre grense for det her, dersom han er tidligere ustraffet. Man MÅ ikke benytte seg av det strengest mulige straffebudet, og her er det virkelig ikke hensiktsmessig.

Endret av NgZ
  • Liker 4
Lenke til kommentar

La oss nå tenke oss, at noen på tull hadde puttet en tampong (f.eks. dyppet i sprit eller noe for "skøy") såvidt inn i bakenden på en fur som lov å sov - noen som kan tenke seg at det hadde fått samme resultat?

 

Tenk om vannpistolene dere lekte med som barn, var EKTE PISTOLER? Tenk om gullfisken din var en hvithai? Tenk om komfyren din var en atombombe.

 

Worst case senario, rite? :wee:

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

8TH GRADE

Boy: I Really Like You; Will You Please Go Out With Me...?

Girl: Yes.

Boy: What?!?

Girl: Yes.

Boy: YES!

*Girl Starts To Fall For The Boy* *Exactly One Month Later*

Girl's friend: I Think It`s Time You Two Broke Up.!

Girl: Okay..{Secretly Doesn`t Want To But Is Too Afraid Her Friend Will Hate Her If She Says No.} ...

Boy: Hey.

Girl: Hi.

Boy: How's it going?

Girl: It's fine. Boy: What's wrong?

Girl: I think we should break up.. Boy: What..?

Girl: We should break up.

Boy: Why..?

Girl: It`s Just... We Never See Each Other Anymore/:

Boy: I can change that.

Girl: I've never met your family..

Boy: I can change that.

Girl: I just don't feel that way for you anymore..

Boy: I wish I could change that.

Girl: I'm sorry.

Boy: I know.

Girl: I Have To Go..

Boy: Thanks for trying..

{Next day:}

Boy: Hey.

Girl: I'm sorry..

Boy: No I'm happy we broke up I could tell we weren't going anywhere too.

Girl: Okay.../;

{Freshman year:}( 9th Grade )

Girl: (Playing their song) I like him.I have since we first started dating,but I can't tell him;I can't tell anybody.

{Sophomore year:}( 10th Grade )

Boy: (Has A New Girlfriend) Girl: (Playing their song) I like him...I still do...but I can't tell him,I can't tell anybody.

{Junior year:} ( 11th Grade )

Boy: (Him And His Girlfriend Break Upp)

Girl: I Like You. I Always Have -&&- Always Will!

Boy: I'm Sorry, I Like Someone Else.

Girl: (Runs Away Cryingg.)

{The next day:}

Boy: (Finds a note in his locker)

Note: I Told You I Like You, But I Was Wrong. I Meant I Love You; But You Don`t Love Me. I Wish I Could Change That. I`m Sorry For That Day Back In 8th Grade. I Really Didn`t Want To. I`m Gone Now, I`ve Been Sick For A While Now.. But The Time You Read This I`ll Be In The Hospital On Life Support. I Just Needed To Tell You Before I`m one. I Love You♥ Don`t Forget That!!(:

Boy: (Stares At The Paper For A Long Time And Runs Down The Hall, He Went To Her House, But She Wasn`t Home.)

{The next day:} Boy: (Goes To The Hospital And Tells The Nurse Who He Wants To See)

Nurse: It seems she checked out yesterday.

Boy: She's better?

Nurse: I'm afraid not. She had cancer and she passed away yesterday. I'm sorry.

Boy: (stares at the floor, he runs out the door and down the street)

{The Next Day, At Her Funeral!) Boy: (Asks to speak) Boy: A Few Days Ago I Received A Note From Her. (He Reads The Note) And I Wanted To Tell Her Before She Left That I Loved Her, I Love Her. I Loved Her For A Long Time; And There Is Nothing I Can Do Now.! -Nothing-All I Can Say Is I Love You, And Now Your Gone.... I Wish I Could Change That.! Boy: (Starts Crying And So Does Everyone Else.) ~

The Boy Ends Up Marrying Her Friend Who Told Her To Break Up With Him In The First Place. When He Found Out What She Had Done, He Killed Himself; To Be With The Girl He Really Loves!♥ He Was 28.

Repost Or You Will Have Bad Luck In Love For 28 Years./: Repost And Somebody Will Tell You They "Love You" Tomorrow And You Will Get Good News Tonight At Midnight

 

 

Edit: Selvfølgelig ble det bare gjort om til en vegg med tekst...

Fixed it!

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Mitt årlige 17. Mai-rage!

 

Jeg valgte ikke hvilket land jeg ble født i, derfor synes jeg personlig det er irrasjonelt å være kjempestolt av det.

 

Som vanlig kommer jeg til å behandle den arbitrære datoen 17. Mai som en helt ordinær dag.

Hadde man fulgt et annet kalendersystem, eller jordas rotasjon vært annerledes, ville denne feiringa falt på en annen dag.

Derfor synes jeg hele opplegget er helt tilfeldig, meningsløst, og rart.

 

Dessuten ble jeg født i Sverige.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mitt årlige 17. Mai-rage!

 

 

Jeg valgte ikke hvilket land jeg ble født i, derfor synes jeg personlig det er irrasjonelt å være kjempestolt av det.

 

Som vanlig kommer jeg til å behandle den arbitrære datoen 17. Mai som en helt ordinær dag.

Hadde man fulgt et annet kalendersystem, eller jordas rotasjon vært annerledes, ville denne feiringa falt på en annen dag.

Derfor synes jeg hele opplegget er helt tilfeldig, meningsløst, og rart.

 

Dessuten ble jeg født i Sverige.

 

 

Word.

Jeg hater 17.Mai.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...