Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det har aldri vært mer deprimerende å lese nettavisa.

 

http://www.itromso.no/nyheter/article397678.ece

 

What the FUCK! Hvorfor beveger vi oss bakover i tiden? Hva skjedde med vestlige verdier og kultur?

 

edit: Det skal ikke være nødvendig, men jeg vil legge til at det finnes ikke rasisme eller diskriminering i meg, men DETTE, er jeg imot.

 

 

angry.jpg

Rage_face.png

pacino_wideweb__470x3140.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1251231569301

ffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gif

 

 

Vi hadde til tider kjønnsdelt svømming på ungdomskolen, så sånt sett beveger vi oss ikke bak i tid. Det hadde ingenting med islam eller muslimer å gjøre.

 

 

 

 

Vet.

Religion er noe av det verste jeg vet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har aldri vært mer deprimerende å lese nettavisa.

 

http://www.itromso.no/nyheter/article397678.ece

 

What the FUCK! Hvorfor beveger vi oss bakover i tiden? Hva skjedde med vestlige verdier og kultur?

 

 

DETTE, min venn! DETTE er jeg enig i! Bor vi i Norge eller iran?

Snart kan vi vel bare bytte ut hele korset i flagget med et bilde av muhammed.. Nei, vent! Vi kan jo ikke det, for da blir muhammed og muslimene sinte på oss! Selv om vi bor i Norge!

Hvis de skal leve i vårt land, da får de fint tilpasse seg VÅR KULTUR!! VI bestemmer her i landet! Men det er så vidt.. Muslimene tar jo over landet snart!

 

Vet de egentlig hvor uhygienisk det er bade i et basseng MED de f**** klærne sine på? Vi kan likegodt spise doskåla til middag! Skal de bo i vårt land og forurense oss, da får de i det minste gjøre som oss, de får pent kle av seg å bade i badedrakt!

 

De burde vært kastet ut hele gjengen! :realmad:

Det er tydelig at du er glad i vestlig og norsk kultur, ikke sant? Hvorfor vil du da kaste ut noen som er uenig i det du selv mener? Hvorfor vil du da kaste ut noen som tror noe annet enn det du gjør?

 

Den vestlige kulturen er åpen og tillater andre tros og ytringsfrihet. Ved og da mene at vi burde kaste ut de som ikke er som oss, strider det mot det du selv hevder å støtte. Vår kultur er åpen, ikke lukket og autoritær. Du kan ikke være stolt av din kultur når du ikke engang vet hva den er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har aldri vært mer deprimerende å lese nettavisa.

 

http://www.itromso.no/nyheter/article397678.ece

 

What the FUCK! Hvorfor beveger vi oss bakover i tiden? Hva skjedde med vestlige verdier og kultur?

 

 

DETTE, min venn! DETTE er jeg enig i! Bor vi i Norge eller iran?

Snart kan vi vel bare bytte ut hele korset i flagget med et bilde av muhammed.. Nei, vent! Vi kan jo ikke det, for da blir muhammed og muslimene sinte på oss! Selv om vi bor i Norge!

Hvis de skal leve i vårt land, da får de fint tilpasse seg VÅR KULTUR!! VI bestemmer her i landet! Men det er så vidt.. Muslimene tar jo over landet snart!

 

Vet de egentlig hvor uhygienisk det er bade i et basseng MED de f**** klærne sine på? Vi kan likegodt spise doskåla til middag! Skal de bo i vårt land og forurense oss, da får de i det minste gjøre som oss, de får pent kle av seg å bade i badedrakt!

 

De burde vært kastet ut hele gjengen! :realmad:

Det er tydelig at du er glad i vestlig og norsk kultur, ikke sant? Hvorfor vil du da kaste ut noen som er uenig i det du selv mener? Hvorfor vil du da kaste ut noen som tror noe annet enn det du gjør?

 

Den vestlige kulturen er åpen og tillater andre tros og ytringsfrihet. Ved og da mene at vi burde kaste ut de som ikke er som oss, strider det mot det du selv hevder å støtte. Vår kultur er åpen, ikke lukket og autoritær. Du kan ikke være stolt av din kultur når du ikke engang vet hva den er.

 

 

COA kan ikke du bare gi faen i å lage diskusjoner av absolutt alle innlegg i irritasjons-tråden? FAEN! Jeg sa det til deg i forrige tråden, men det verste er at du bare svarer og spør hvorfor du ikke kan diskutere eller hvorfor vi andre ikke kan svare når vi slenger ut påstander.

 

Det er personer som deg som fikk den forrige tråden stengt fordi du spammer med så forbanna mye OT. Nå rapporterer jeg deg og håper du får en ferie, du ser ikke ut til å skjønne.

 

For ikke å gå OT sier jeg at brukere som går OT irriterer og forklarer med overnevnte.

Lenke til kommentar

 

 

 

COA kan ikke du bare gi faen i å lage diskusjoner av absolutt alle innlegg i irritasjons-tråden? FAEN! Jeg sa det til deg i forrige tråden, men det verste er at du bare svarer og spør hvorfor du ikke kan diskutere eller hvorfor vi andre ikke kan svare når vi slenger ut påstander.

 

Det er personer som deg som fikk den forrige tråden stengt fordi du spammer med så forbanna mye OT. Nå rapporterer jeg deg og håper du får en ferie, du ser ikke ut til å skjønne.

 

For ikke å gå OT sier jeg at brukere som går OT irriterer og forklarer med overnevnte.

Om du leser de nye reglene ser du at det faktisk er lov å diskutere i denne tråden. Om du ikke liker at noen er uenige i det du selv mener kan du bare trykke deg ut av denne tråden. Av diskusjon.no også for den saks skyld.

 

Jeg skulle gjerne sett at du kom med et vettug svar, men jeg forventer det ikke. Du er på et diskusjonsforum, du må forvente at noen stiller spørsmål ved meningene dine. Og jeg diskuterer ikke med alle, jeg bare spør de som kommer med utsagn om å begrunne det de mener, noe som egentlig ikke burde være vanskelig dersom man vet noe om det man mener noe om. Det er det minste man kan forlange. Når de ikke klarer å begrunne det de selv mener på en sakelig måte, forteller det meg bare at det er useriøse brukere som sjeldent har noe positivt å bidra med.

Lenke til kommentar

Det er tydelig at du er glad i vestlig og norsk kultur, ikke sant? Hvorfor vil du da kaste ut noen som er uenig i det du selv mener? Hvorfor vil du da kaste ut noen som tror noe annet enn det du gjør?

 

Den vestlige kulturen er åpen og tillater andre tros og ytringsfrihet. Ved og da mene at vi burde kaste ut de som ikke er som oss, strider det mot det du selv hevder å støtte. Vår kultur er åpen, ikke lukket og autoritær. Du kan ikke være stolt av din kultur når du ikke engang vet hva den er.

 

Greit Coa, jeg har ikke fått med meg de nye trådreglene så jeg biter det eplet. Og skal diskutere med deg.

 

 

Hva mener du med de to første setningene? Er ikke meg du svarer til, men jeg vil sende ut alle svartingene fordi de kun gjør krimminelle ting, lukter vondt og onnanerer i maten våres (kebab).

 

Den vestlige kulturen åpner for andre religioner, men ikke når det går på tross av rikets sikkerhet. Snakker da om alle terror-truslene som har bakgrunn i denne såkalte Mu-sugmeg-hammed-karrikaturene. Herregud, det er da også noe å blusse opp for. Skal jeg dra ned til Uggla-bugla og skyte skallen av flere hundre fordi noen slo av en Jesus-vits? Herregud.

 

Jeg er stolt av min kultur for faen! Og da tillater jeg ikke at den svertes av noe forbanna terrorister som kun imigerer til mitt skjønne land fordi deres eget ikke klarer å holde seg på bena.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

Hva mener du med de to første setningene? Er ikke meg du svarer til, men jeg vil sende ut alle svartingene fordi de kun gjør krimminelle ting, lukter vondt og onnanerer i maten våres (kebab).

 

At du vil sende ut noen som gjør kriminelle handlinger, det skjønner jeg veldig godt, det er jeg til og med enig i. Men videre, du vil sende ut noen fordi de lukter vondt? Er du seriøs? Fordi noen lukter annerledes, så skal de ikke få bo i landet og skal straffes på en slik måte? Det åpner for et totalitært samfunn på lik linje med Nord Korea. Jeg kan love deg at det vil ført til folkeopprør og borgerkrig om man skal krenke privatlivetsfred på en så omfattende måte. At innvandrere onanerer i maten til folk vil jeg gjerne at du bekrefter på en eller annen måte med en historie eller lignende. Det er ikke annet enn en urban legend. Ikke alle ”svartinger” gjør kriminelle handlinger. Noen gjør det, men flertallet gjør det ikke. Faktisk er det slik at de er i ganske klart mindretall.

 

fig-2006-10-10-01.gif

 

Denne statistikken viser at innvandrere i større grad begår kriminelle handlinger, men ikke så omfattende som du sier. Dette er ikke alle.

 

Den vestlige kulturen åpner for andre religioner, men ikke når det går på tross av rikets sikkerhet. Snakker da om alle terror-truslene som har bakgrunn i denne såkalte Mu-sugmeg-hammed-karrikaturene. Herregud, det er da også noe å blusse opp for. Skal jeg dra ned til Uggla-bugla og skyte skallen av flere hundre fordi noen slo av en Jesus-vits? Herregud.

Terrortruslene etter karikaturstriden kom hovedsakelig fra personer som befant seg i andre land. Ikke muslimer i Norge. De uttrykte sin misnøye, noe som er tillat i et demokrati, men det var en svært liten gruppe som kom med trusler. At en liten gruppe kommer med trussler åpner derfor ikke for å forby en religion, eller sende dets tilhengere ut av landet. I så fall må du også forby kristendommen dersom noen få kristne truer staten Norge. Muslimene i Norge er på mange måter sekularisert, de aller fleste følger også norske lover og regler.

 

Jeg er stolt av min kultur for faen! Og da tillater jeg ikke at den svertes av noe forbanna terrorister som kun imigerer til mitt skjønne land fordi deres eget ikke klarer å holde seg på bena.

Du er kanskje stolt av din kultur, men om du ikke tillater at den blir svertet av noen, har du totalt misforstått den grunnleggende verdien i den vestlige kulturen, nemlig frihet. Du synker ned på deres nivå. Det morsomme er at du ikke tåler at noen sverter ditt land, mens du selv sverter en hel folkegruppe og på sett og vis flere titalls land basert på en minimal gruppes holdninger og meninger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...