Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høyre museknapp på datamusa jeg kjøpte for en måned siden har allerede fucka seg. Skikkelig digg å ha en datamus som ikke klikker når man trykker :hrm: Skulle ønske det ble produsert skikkelig solide datamus nå for tiden som de gjorde før. *sukk*

Opplevde noe lignende med en MX518 som jeg hadde hatt i to år. Knappene begynte å fucke seg. Jeg hadde fått en halvødelagt MX510 av en kompis på forhånd. Jeg kjøpte meg like godt en ny MX518 før jeg kom på en genial idé.

 

Knappene på MX518 var som sagt ødelagt. Selve "hardwaren/hjernen" til MX510 var ødelagt. Det jeg gjorde var å flytte knappene fra MX510'en, over til MX518'en (hvor hjernen var i orden). Resultatet ble at jeg satt igjen med én velfunksjonell MX518, og én hybrid-MX518. Woho!

 

Akkurat nå irriterer jeg meg over at jeg allerede har skrive 16 sider med regnestykker, og har kun gjort 21 av 30 oppgaver. Jaja, shit'au. Godnatt.

Lenke til kommentar

Hadde jeg hatt en TT Esport Black eller en TT Esport Black Element i reserve så kanskje jeg hadde hatt muligheten for det. Mest sannsynlig ville reserven fungert 100% og dette ikke hvert noe problem, men samma er vel det :p TT Esport Black Element ellers er en helt konge mus. Bra grep, den ser kjempe kul ut og veier akkurat så mye som den skal. Det beste med den er at man kan lagre profilen på musa og ikke på datamaskinen.

Lenke til kommentar

Så lenge dere kan kvadratroten av tre, samt forskjellen på trekantkobling og stjernekobling, samt hvilken praktisk betydning det har for TN-C 400-nett (Knut), samt husker at P=(RxI^2) (svelemoe) så kommer dere langt.

 

Glem heller ikke å smøre vakkelkontakten på den grønne overledningen med noe sleggefett, eventuelt blinklysolje, så går dette som ... smør.

 

 

Forøvrig irriterer det meg at jeg ikke klarte å dra opp noe mer avansert kunnskap fra dypet av hukommelsen her.

 

Edit: Fant på noe litt bedre til Knut, men 12V er fortsatt hinsides langt unna.

 

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Kun den formelen der gav noen som helst mening for meg...

 

Første eller andre året elektro du går? Det andre er trefaseteori, husker ikke om det var på slutten av grunnkurs elektro, i elektrolære, eller om det var VK1 Produksjon og Overføring som hadde den trefaseteorien. :hmm:

 

Edit: Jeg er så gammal at "VK1" for meg betyr andre året videregående.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...