Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

At linker på forumet ikke åpnes automatisk i ny fane. Gjør det alle andre steder bortsett fra diskusjon, ubrukelig.

Maks uenig. Nå har du valgfriheten, hater å bli påtvunget ting andre synes er en god idé.

 

Irriterte meg før og, men så lærte jeg at hvis man holdt inne ctrl når man klikker så åpner det i ny tab. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Møkkafolk som lever på trygd og aldri gjør noe fornuftigere enn å dalte i byen, kjøpe gaveartikler til rånevennene sine for MINE skattepenger og bruker ellers lite tid på å bidra med noe fornuftig til samfunnet. Avskum! Ser noe slikt menneskesøppel en gang i blant.

Personer som bruker ordet "menneskesøppel" irriterer meg.

Lenke til kommentar

Møkkafolk som lever på trygd og aldri gjør noe fornuftigere enn å dalte i byen, kjøpe gaveartikler til rånevennene sine for MINE skattepenger og bruker ellers lite tid på å bidra med noe fornuftig til samfunnet. Avskum! Ser noe slikt menneskesøppel en gang i blant.

 

Har du noen gang spurt folk hvorfor de går på trygd?

 

Nei, men jeg kan forestille meg et svar som tilsier en eller annen uføresak i forbindelse på jobben som kun gjør dem i stand til å dra på Kafé, drikke Cola og leie film hjemme.

 

Jeg er selvfølgelig klar over at enkelte fortjener og trenger trygd. Men de aller færreste trenger det i mer enn ett år. Det er også av min mening at dersom man går på arbeidsløshetstrygd skal man gjøre ALT i sin innehavende makt for å komme seg i arbeid igjen. Penger rett i lommen for å klø seg på ballene er en fin ting man blir fort vant med. Og det provoserer. Veldig.

 

EDIT: Det skulle vært DRIIITSTRENGT å skaffe seg trygd. Kun den perioden man er sykemeldt eller en maksimal grense for antall måneder for arbeidsledige.

Legers juks i sykemeldingene burde straffes hardt.

Endret av Bordplate
Lenke til kommentar

Har du den fjerneste anelse om hvor vanskelig det er å få seg jobb? Jeg gjorde alt jeg kunne i tre år før jeg endelig fikk en drittjobb, og jeg beholdt den i over to år før jeg endelig fikk noe annet. Hver eneste dag gruet jeg meg til å dra på jobb fordi jeg hatet den så mye, men hva annet skulle jeg gjøre? Jeg har utgifter som alle andre, så det var enten å ta drittjobben eller gå uten penger. Jeg prøvde til og med å flytte til en annen by i en periode for å prøve å få jobb der, men gav opp etter en stund. Så beklager at jeg tok en tur på café en gang i blandt når jeg så meg råd til det. Alternativet var å sitte hjemme og stirre i veggen. Men du hadde kanskje foretrukket at jeg gjorde det, fordi du da hadde sluppet å se meg og erge deg grønn over at jeg stjal skattepengene dine og brukte dem på en enslig cola i et desperat forsøk på å komme meg ut blandt folk en gang i blandt.

Endret av vikingkylling
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eller Deadmau-five. Ja, han trudde faktisk det var slik ein sa det.

Vet om mange som pleide å si deadmau-fem :p

 

At linker på forumet ikke åpnes automatisk i ny fane. Gjør det alle andre steder bortsett fra diskusjon, ubrukelig.

Hei, du har en knapp midt på datamusa som du scroller med. Prøv å trykke den inn når du har musepekeren over en lenke. Eller hold CTRL inne mens du trykker.

Lenke til kommentar

Møkkafolk som lever på trygd og aldri gjør noe fornuftigere enn å dalte i byen, kjøpe gaveartikler til rånevennene sine for MINE skattepenger og bruker ellers lite tid på å bidra med noe fornuftig til samfunnet. Avskum! Ser noe slikt menneskesøppel en gang i blant.

 

Har du noen gang spurt folk hvorfor de går på trygd?

 

Nei, men jeg kan forestille meg et svar som tilsier en eller annen uføresak i forbindelse på jobben som kun gjør dem i stand til å dra på Kafé, drikke Cola og leie film hjemme.

 

Jeg er selvfølgelig klar over at enkelte fortjener og trenger trygd. Men de aller færreste trenger det i mer enn ett år. Det er også av min mening at dersom man går på arbeidsløshetstrygd skal man gjøre ALT i sin innehavende makt for å komme seg i arbeid igjen. Penger rett i lommen for å klø seg på ballene er en fin ting man blir fort vant med. Og det provoserer. Veldig.

 

EDIT: Det skulle vært DRIIITSTRENGT å skaffe seg trygd. Kun den perioden man er sykemeldt eller en maksimal grense for antall måneder for arbeidsledige.

Legers juks i sykemeldingene burde straffes hardt.

 

Du er alt for veik, husk at de som er lam godt kan fungere som midtdelere på veien. Eller "crash test dummies".

Lenke til kommentar

Neppe: Når det er normalfordelt rundt 100 blir det per def. 50% over og 50% under 100.

Så du mener 50% har 99 eller mindre, og 50% har 101 eller mer?

 

Hva med de som har 100?

Nei, det mener jeg ikke. Husk at P(x < 100) = P(x <= 100) for kontinuerlig variable.

Og ergo, så er ikke halvparten under gjennomsnittet :)

Lenke til kommentar

Bussjåførene her i distriktet kjører som om de hadde politiet etter seg.

Og selvsagt er veiene smale og svingete, med mange kryss som bussjåføren plutselig oppdager at han har vikeplikt for.

Med så mye panikkbremsing, hadde sjåføren neppe bestått, om en vanlig arbeidsdag var en førerprøve...

 

Passasjerene blir slengt rundt, enten de har ståplass eller sitteplass.

 

"Det er skjønt å kjøre buss" heter det i en sang.

Men det er forskjell på ekspressbusser og lokalruter.

Lokalbussen har ikke engang støtdempere!

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

De stygge menneskene på bussen som presser seg på før andre får gått av!!!!!!!! :realmad: :realmad:

Etter mange år på kollektivtrafikk har jeg opplevd at det eksisterer mange som ikke EIER logisk sans. Klassikeren er jo at én person blokkerer midtgangen ved rundt midten av bussen), mens alle setene er tatt. Når det etter hvert fylles på gjennom midtgangen, og fremover til bussjåføren, så oppfatter ikke denne idioten som står i midten og blokkerer at han skal gå lenger bak i bussen. Dette har jeg opplevd mange ganger, og ikke faen om det hjelper at bussjåføren har sagt i fra heller.

Lenke til kommentar

De stygge menneskene på bussen som presser seg på før andre får gått av!!!!!!!! :realmad: :realmad:

Etter mange år på kollektivtrafikk har jeg opplevd at det eksisterer mange som ikke EIER logisk sans. Klassikeren er jo at én person blokkerer midtgangen ved rundt midten av bussen), mens alle setene er tatt. Når det etter hvert fylles på gjennom midtgangen, og fremover til bussjåføren, så oppfatter ikke denne idioten som står i midten og blokkerer at han skal gå lenger bak i bussen. Dette har jeg opplevd mange ganger, og ikke faen om det hjelper at bussjåføren har sagt i fra heller.

 

Har opplevd dette altfor mange ganger jeg også. :(

Det er bare idioter på bussen, jo! Unntatt oss!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...