Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IQ oppgir vanligvis som en score på en normalfordelt skala som har snitt og median på 100 og standardavvik på 15. Det innebærer at om lag 68 prosent av en normalbefolkning scorer mellom 85 og 115 og at om lag 96 prosent av en normalbefolkning scorer mellom 70 og 130.

 

Ferdig med IQ nå? 100 er MEDIAN (regner med alle husker statistikk fra ungdomsskolen og vet hva en median er, kontra gjennomsnittsverdi) av IQ-verdiene.

Lenke til kommentar

At jeg ikke får opp DNFK i "Mine innlegg" lenger. Vel vitende om at det er masse aktivitet der og jeg skriver der noen ganger om dagen. -_-

Har du den under ignorerte?

Yeah, fant den der. Fikk fiksa det også, takket være L4r5.

 

Prøv deg med folk som sier X-enon. Altså de sier X'en først, og så legger til 'eon. eks-enon.

Eller Deadmau-five. Ja, han trudde faktisk det var slik ein sa det.

Vært borti noe lignende. Da jeg var shitkid, signerte jeg alt jeg leverte og gjorde med 7r (navnet mitt er Sjur), og viktigperen i klassen måtte konstant minne hele klassen på at det var egentlig ikke sju + r det skulle leses som, men sju x r og at det hele var algebra og gav ingen mening. ><

Lenke til kommentar

Nei. Det som er ubrukelig er å tvinge brukerne til å åpne i ny fane selv om man ikke vil det. Det er veldig dårlig praksis og det er ikke så mange forums som har det. Om du føler for å åpne i ny fane så kan du bruke middle-mouse eller ctrl/shift+click i enkelte nettlesere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...