Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kverulanter som kun kverulerer for å kverulere. Slutt med det.

 

Men det er jo så gøy. Spesielt i klassesituasjoner. Klarte å tirre på meg hele klassen i 3. gym ved å bevisst ta motsatt standpunkt av den mest høylytte faksjonen i diskusjonen, selv om jeg egentlig var enig med dem. En diskusjon med bare et standpunkt er ingen diskusjon, men en monolog. Og når det kun er for tankeeksperimentets og diskusjonens del ser jeg virkelig ikke problemet.

 

Edit: Ting som irriterer meg: Munnsår. Og at jeg ser helt grusom ut på håret for tiden.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Engangshansker bruker jeg når jeg skal ha kyllingpastasalat. Mye enklere og greiere å rive i filler en hel grilla kylling hvis man har hansker, fremfor å snitte den pent.

 

Forøvrig brukte jeg engangshansker når jeg jobba i gatekjøkken, noe flere gatekjøkken burde vurdere. Håndtere penger, deretter mat med bare hender er direkte ekkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Who knows? :ph34r:

 

Vaske hender = skylle de i 2 sekunder med varmt vann, tydeligvis.

 

Kanskje i din verden, brukte mye såpe og vasket grundig.

 

Nå blir det for mye off-topic her, så jeg setter en strek for min del. Fortsett på eget ansvar.

 

=============================================================

Lenke til kommentar

Engangshansker bruker jeg når jeg skal ha kyllingpastasalat. Mye enklere og greiere å rive i filler en hel grilla kylling hvis man har hansker, fremfor å snitte den pent.

 

Forøvrig brukte jeg engangshansker når jeg jobba i gatekjøkken, noe flere gatekjøkken burde vurdere. Håndtere penger, deretter mat med bare hender er direkte ekkelt.

Jeg jobber som ekstravakt på en bensinstasjon og engangshansker brukes selvfølgelig hver gang vi tar direkte på maten, men faen som jeg hater det. Får utslett pga. det puster ikke osv. :\

Lenke til kommentar

Heldigvis bruker vi klyper for det meste, og f. eks burger og slikt kan lages uten å ta på maten pga. dette. Hender at det er folk som spør etter hansker, men jeg rører ikke burgeren, men gjør det jo om de spør :p Men f. eks forberedelse av mat må man jo bruke hansker, det er pain å ha på hansker i kanskje en halvtime-times tid. Å bytte hansker hjelper ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...