Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Haha, beklager. Det så jeg ikke. Tenkte det var et annet sted jeg skrev det i dag. 

 

Uansett ser jeg ikke helt henne som en tyster eller en som jobber med wolves. Men kanskje det er manusforfatterne sin måte for å få seerne til å stille spørsmål med tanke på måten hun er på å tro at det er henne som samarbeider med ulvene. Slik vi vet nå trenger ikke noen i Alexandria å jobbe med Wolves heller. 

Vi har ingen klare bevis eller tegn på at noen inne i Alexandria har hjulpet dem. Bildene ga jo ulvene et ganske klart pekepin på hvor Alexandria lå. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har ingen klare bevis eller tegn på at noen inne i Alexandria har hjulpet dem. Bildene ga jo ulvene et ganske klart pekepin på hvor Alexandria lå.

Enig :) Diskusjon har de i hvertfall klart å få til hehe!

 

EDIT: Var ikke meningen å virke krass i forrige innlegg, er bare fly forbanna på Xbox Live/One atm. :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Vi har ingen klare bevis eller tegn på at noen inne i Alexandria har hjulpet dem. Bildene ga jo ulvene et ganske klart pekepin på hvor Alexandria lå.

Enig :) Diskusjon har de i hvertfall klart å få til hehe!

 

Tror du/dere at the wolves egentlig kun hadde flaks med tidspunktet de valgte å invadere Alexandria eller at dem eventuelt gjorde litt recon og valgte å invadere på tidspunktet da rick & co hadde forlatt stedet?

Lenke til kommentar

They`re just people. This place is too big to protect. There are to many blind spots. That´s how we were able to-- og så bryter Carl inn...

 

Jeg syns fortsatt hun virker for kald,rolig og mistenksom jeg da..

 

Men ja, dette er en knallsterk sesongstart, uten tvil!

They`re just people. This place is too big to protect. There are to many blind spots. That´s how we were able to -- sneak out?.

 

Tror ikke hun er en del av Wolves,

Lenke til kommentar

 

Døde virkelig Glenn..? Kunne se ut som Nicholas falt over Glenn og at det er hans kropp som blir spist på. Synes Glenn fortjener en bedre måte å dø på hvis de skal ta han ut av serien. Han har jo vært hovedperson nr. 2 etter Rick helt siden sesong 1.

 

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Jeg kunne faktisk ikke ha brydd meg mindre om Glenn er død eller ikke. Episoden var en 10/10 for meg, men det med Glenn var bare et lite gjesp for meg. Det som som virkelig var fett, og den beste scenen i hele episoden var de siste minuttene hvor Rick drepte 2 av The Wolves, for så å skyte 3 flere gjennom veggen på bobilen etter ha sett dem i speilet. Han drepte bokstavelig talt 5 mennesker på under et kort minutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En jævla cop-out av Gimple & Co. De burde vist bedre og gjort bedre, når de gjorde det så glimrende med Judith. Slutt å si ting når noen ting skjer og. Begynner å bli veldig flåsete når Glenn nok en gang unngår å dø i en situasjon med lite odds for å overleve. Nå er det latterlig hvis han overlever nok en gang. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Trur heller ikkje at Glenn er død. Zombiane drog ut det som såg ut til å være blodige innvoller frå det som måtte være i Glenns brysthøgde.

Ikkje det at vi skal stole så veldig mykje på at serieskaperane får alle detaljane rett, men eg noterer meg i alle fall at det blei gjort eit poeng ut av å ikkje vise anna enn ansiktet til Glenn i denne "døds-scenen".

 

 

Ein anna ting eg noterte meg, Rick skada tydeligvis handa når han stakk den eine zombien med ein liten foldekniv og kniven knakk.

Er det mulig at denne skaden kan ha vært eit zombiebit? Synest han gjekk unødvendig nært for å ta ut disse zombiane som eigentleg ikkje utgjorde nokon umiddelbar fare.

Lenke til kommentar

 

Ein anna ting eg noterte meg, Rick skada tydeligvis handa når han stakk den eine zombien med ein liten foldekniv og kniven knakk.

Er det mulig at denne skaden kan ha vært eit zombiebit? Synest han gjekk unødvendig nært for å ta ut disse zombiane som eigentleg ikkje utgjorde nokon umiddelbar fare.

Tror han bare skar seg og holdt den lukket for å ikke blø for mye.

 

Noen andre som la merke til hvor fort bakgrunnen beveget seg når Daryl kjørte ved siden av bilen (liksom i gangfart med zombiene gående bak). Når du fikk se bilen så var det en helt annen hastighet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...